سخنگوی شورای اسلامی شهر کیش از وقوع تغییرات در ترکیب هیئت رئیسه شورا طی روزهای گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 04 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سیدحامد حاجی‌مولانا در گفت‌وگو با فارس درباره تغییرات شورای شهر گفت: طی انتخابات هیئت رئیسه شورا در مورخ پنجم آبان‌ماه سال 94 اعضای هیئت رئیسه به اتفاق آرا انتخاب شدند.
 
وی اضافه کرد: طی این انتخابات شهریار اعتمادی بروجنی به سمت رئیس، سیدموسی حسینی به عنوان نایب رئیس، سید حامد حاجی مولانا به عنوان دبیر و سخنگوی شورا و مهناز امیری به عنوان خزانه‌دار برای مدت یک سال انتخاب شده‌اند.
 
دبیر شورای اسلامی شهر کیش با اشاره به اهم برنامه‌های شورای شهر در این سال با ترکیب جدید هییت رئیسه، ادامه داد: حضور فعال‌تر شورا در مجامع، نهادهای تصمیم‌ساز و ایجاد تعامل سازنده با نهادهای قدرت در کنار پیگیری مستمر حقوق شهروندان جزیره زیبای کیش از مهم‌ترین رسالت‌ها شورای شهر در دور جدید است.
 
مولانا اظهار امیدواری کرد که در این سال با جدیت بیشتری امور مربوطه در شورای کیش پیگیری شود.
 
وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف باید برنامه‌هایی عملیاتی داشته باشیم، اضافه کرد: با احترام به ظرفیت‌های قانون اساسی و تبعیت از قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و صنعتی به دنبال تدوین متد اجرایی تعامل با سازمان منطقه آزاد کیش هستیم تا بتوانیم ضمن پر رنگ‌تر کردن نقش مردم در تصمیم‌سازی‌ها به حاکمان کیش در تصمیم‌گیری‌ها کمک کنیم.
 
این عضو شورای اسلامی کیش با بیان اینکه همه ما با شرایط ویژه کیش به خوبی آشنا هستیم، یادآور شد: شورای شهر بدون یک ریال بودجه و با وجود اینکه هیچ یک از اعضا هیچ نفع مالی از جلسات نمی‌برند، تاکنون سعی کرده است، در چارچوب هنجارها و قواعد محکم گام بردارد.
 
وی اضافه کرد: مسلما حضور نمایندگان مردم می‌تواند به تحکیم نقش شهروندان در اداره بهتر کیش به عنوان یک الگوی موفق توسعه کمک شایانی کند.
 
این مسئول گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده امروزه نمایندگان مردم با حضور مستمر در این مجامع حکام را در تصمیم‌سازی‌ها یاری می‌کنند که امیدواریم این رویه دموکراتیک ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار