اقداماتی نظیر پویش تاثیر گذار چشم به راهیم، آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راهها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان نمود که موجب دستیابی به نتیجه یاد شده گردیده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ 11 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت:

بر اساس آمار پلیس راه استان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در محور‌های مواصلاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافته است. 

 

کاهش ۵۲ درصدی تصادفات در محورهای مازندران  

 

حسن جهانیان افزود: از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال ۱۳ فقره تصادف فوتی گزارش شده و این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۲۷ مورد بوده است و ۵۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

او با اشاره به اینکه فوتی‌های جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافته است گفت: در این مدت تمامی کارکنان، تیم‌ها، دستگاه‌ها، سرعت‌سنج‌ها و ترددشمار‌ها به صورت شبانه روزی فعال هستند و تمامی دستگاه‌ها نیز همکاری لازم را دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اقداماتی نظیر پویش تاثیر گذار چشم به راهیم، آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راهها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان نمود که موجب دستیابی به نتیجه یاد شده گردیده است.

جهانیان، گفت: با بررسی دقیق عوامل وقوع سوانح رانندگی و ریشه یابی آنها و ارائه راهکار‌های مؤثر، تشریک مساعی کلیه دستگاه‌های اجرایی و همچنین رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای، ضمن استمرار روند کنونی کاهش تصادفات، در مجموع سال جاری نیز شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی در استان مازندران باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار