استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : مردم مقاوم استان ایلام و همه آنهایی که دلشان در گرو این انتخابات می تپد، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرزمین پهناور ایران اسلامی، عزت و شوکت اسلام، در روز جمعه یازدهم اسفندماه بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ خلق خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 29 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان کرد :  جبهه مقاومت، همه انسان‌های مظلوم و ستمدیده و آزادیخواه که انقلاب شکوهمند اسلامی را نصب‌العین به عنوان یک راهبرد برای رسیدن به آزادی و رهایی از ظلم و جور استکبار قرار داده‌اند.

وی افزود : امید است که عصاره این زحمات که در روز ۱۱ اسفند به منصه ظهور گذاشته می‌شود به گونه‌ای باشد که دل هر کسی که عِِرق ملی، عِرق دینی، مذهبی و عرق به ولایت و انسان‌های ستمدیده دارد، شاد کند.

 بهرام نیا ادامه داد :  از ابتدای کلید خوردن زنگ انتخابات تا کنون که در آخرین روزهای انتخاباتی هستیم تلاش‌های فراوانی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم انجام شده است.

وی تاکید کرد : همه ما به عنوان تسهیلگر در انتخابات مدت‌های مدیدی است که تلاش می‌کنیم، ما به نتیجه کاری نداریم، نتیجه هر چه بود قابل احترام است، ما فقط تسهیلگ انتخابات حول چهار محوری که رهبر معظم انقلاب برای ما مشخص کردند، هستیم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : همه عوامل با یک هارمونی هماهنگ کار را شروع کرده و این مراحل یکی پس از دیگری تا کنون طی شده و به روز یازدهم اسفندماه ختم می شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار