جهانیان بدانند مابه حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف نگاه میکنیم و هیچ مسئله ای مانع از حضور پرشور ما در پای صندوق رای نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ 28 February 2024

تابناک ایلام، امین دانیالی :: باحضور حداکثری امید دشمن را نا امید خواهیم کرد می آییم پرشور تر از هر دوره ،انگشت اقتدار وعزت ایران اسلامی را پر رنگ ترو مطمئن تر از هر دوره برصفحات هویت ایرانی خودثبت خواهیم کرد .انتخابات کشور ما همیشه با شکوه برگزار شده است و چون این پشتوانه عظیمی برای نظام محسوب می‌شود.

دشمن همواره در تلاش است تا مشارکت کم باشد اما مردم به خوبی به ترفندهای دشمن واقف هستند. در این دوره هم علی رغم فشارهایی که بر مردم وارد شده و مردم هم به خوبی در جریان هستند که این فشارها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از سوی دشمن به آنها وارد می‌شود از همین رو نیز مانند سایر عرصه ها مردم برای دفاع از نظام خود با حضور پرشور وارد خواهندآمد . 

انتخابات این دوره عرصه‌ای برای نمایش قدرت نظام در برابر استکبار جهانی است که همه باید با اعتقاد کامل و دوشادوش هم در این عرصه حاضر شده و برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم.حضور مردم برای خلق حماسه ماندگار انتخابات، وظیفه و رسالتی مهم در مسیر انقلاب است . 

مردم ما علی‌رغم گله‌مندی از مسائل اقتصادی، که به حق هم هست ،قطعاً در انتخابات حضور پر رنگ خواهند داشت و بار دیگر حماسه و شگفتی خواهند آفرید، چرا که حضور ورانتخابات پشتوانه محکمی برای ایران اسلامی است . 

مانسبت به خون شهدا وخانواده معظم شهدا مدیون هستیم ،آنها برای حفظ این آب وخاک از جان خود گذشتند ومابرای حفظ این سرزمین با حضور درپای صندوق ورای خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم دردفاع از وطن درمقابل توطئه های بیگانگان حضور پرشور داشته باشیم ./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار