رییس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان گفت: اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های حوزه تولیدات رادیویی، پنجشنبه 21 دی ماه در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگیان اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 10 January 2024

محمدحسن غضنفری با اشاره به اینکه از بیست‌وپنجم مردادماه سال جاری فراخوان نخستین جشنواره ملی رادیویی «صدای شهر» منتشر شد، اظهار کرد: این جشنواره با محوریت روابط اجتماعی، اطلاع رسانی، زیباسازی شهری، حمل‌ونقل عمومی و ترافیک، شهرسازی و خدمات شهری، در سطح ملی و در دو بخش حرفه‌ای و مردمی با همکاری شهرداری اصفهان و صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد. در این راستا اطلاع‌رسانی‌ها از طریق شهرداری‌های کلان‌شهرها و همچنین صدا و سیمای مراکز استان‌ها و سایت‌های خبری صورت گرفت و استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آمد.

وی ادامه داد: جشنواره صدای شهر، با دریافت 345 اثر تخصصی از سراسر کشور، توانست مسیر جدیدی را در حوزه تولیدات رادیویی ایجاد کند و هم از نگاه موضوعی، توانست مناظر جدیدی را در حوزه مدیریت شهری برای مخاطب نمایان سازد.

رییس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان افزود: اختتامیه نخستین جشنواره ملی رادیویی صدای شهر با حضور هنرمندان رسانه ملی و رادیویی و مدیران شهری و با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از استعداد‌های حوزه تولیدات رادیویی، پنجشنبه 21 دی ماه در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگیان اصفهان برگزار می‌شود.

غضنفری در پایان هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ شهروندی بین مردم و کمک به مدیریت شهری جهت فواصل مختلف مدیریتی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار