۱۵ کانال تلویزیونی ویژه انتخابات اسفند سال جاری در آیینی با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 28 January 2024

سیدرضا مرتضوی در این آیین گفت: امروز شاهد افتتاح فعالیت ارزشمندی در صدا و سیمای مرکز اصفهان هستیم که با تلاش کارکنان این مجموعه و حمایت‌های رییس سازمان صدا و سیما به ثمر نشسته است.

وی ادامه داد: بزرگترین رویداد امسال‌ برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در استان اصفهان خود را مُلزم دانسته‌ایم تا انتخابات پیش‌رو را طبق منویات رهبر معظم انقلاب ذیل چهار راهبرد (سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت) برگزار کنیم و تاکنون نیز این مهم اتفاق افتاده است.

وی گفت: در این راستا ستادها و هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در حال فعالیت هستند و تاکنون در حوزه تأمین زیرساخت‌ها نیز با همت ویژه فرمانداران استان و هیأت‌های نظارت و اجرایی، چالش‌ها یکی پس از دیگری رفع شده است.

مرتضوی با اشاره به ضرورت رقابت و مشارکت در انتخابات تصریح کرد: طبق رویکرد جمهوری اسلامی بایستی در نگاهی عدالت گستر، فرصت برابری برای کاندیداهای انتخابات فراهم شود.

وی افزود: یکی از تفاوت‌هایی که نظام اسلامی با سایر نظامات در برگزاری انتخابات دارد، شفافیت فضا برای مردم و تأکید بر انتخاب آگاهانه است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مجلس کیفی زمانی مُحقق می‌شود که مردم انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: با شکل‌گیری زیرساخت و ظرفیت جدید در صدا و سیمای مرکز اصفهان شرایطی فراهم شده است تا نامزدهای انتخابات امکان ارائه و معرفی خود را بصورت برابر داشته باشند.

مرتضوی اضافه کرد: همه ما بایستی در حوزه مشارکت همگانی تلاش کنیم، مردم هم بدانند که ما ۲ جبهه حق و پس از آن جبهه دشمن داریم که همواره می کوشد با فتنه‌انگیزی در برابر حرکت ایران اسلامی بایستد.

وی ادامه داد: مشارکت همگانی به افزایش سرمایه اجتماعی نظام منجر خواهد شد از این رو انتظار می‌رود با تدابیر مسوولان و هوشیاری مردم شاهد مشارکت همگانی در انتخابات باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در این آیین گفت: بر اساس دستور رییس سازمان صدا و سیما مقرر شده است در این شبکه‌ها نامزدهای انتخاباتی حوزه‌های مختلف با یکدیگر مُناظره داشته باشند.
یوسف افشارنیا ادامه داد: محتوای این ۱۵ شبکه در سایت «ایران صدا» و شبکه‌های رادیویی نیز قابل دریافت خواهد بود و در سکوی «تلوبیون» به ازای هر نامزد انتخاباتی یک صفحه اختصاصی طراحی شده که برای استان اصفهان نیز بیش از ۶۰۰ صفحه شخصی تعریف شده است.

«تلوبیون» یک نرم‌افزار با قابلیت نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه و سیستم‌های رایانه‌ای برای تماشای محتوای ویدئویی آنلاین است.
افشارنیا اضافه کرد: این اقدام بسیار ارزشمند بصورت جهادی در ۲ ماه گذشته در کشور و استان رقم خورده است که از استاندار اصفهان نیز بابت حمایت‌هایی که در این راستا داشتند، تقدیر می‌کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان ادامه داد: این اقدام در راستای عدالت گستری و هویت محوری رسانه ملی مُحقق شده است و در تلاشیم تا این قابلیت در سایر مناسبت‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار