ایجاد اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور دو جایگاه در جزیره کیش را از چرخه خدمت‌رسانی خارج کرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 18 December 2023

به گزارش تابناک جزیره، با توجه به اختلال ایجاد شده در ۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت رسانی کشور، از سه جایگاه خدمات سوخت رسانی در جزیره دو جایگاه امروز دوشنبه ۲۷ آذر از مدار خارج شدند که با پیگیری‌های مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کیش این اختلال کمتر از یک ساعت برطرف شد. بر همین اساس، وزارت نفت در اطلاعیه‌ای شایعه ارتباط این اختلال با تغییر قیمت بنزین را تکذیب کرد و برخی منابع آگاه بروز این اختلال را ناشی از "خرابکاری بیرونی" عنوان کردند.

همچنین، شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی و بخش‌های فنی و امنیتی مربوطه در تلاش هستند تا ابعاد این مسئله روشن شود. گفتنی است، در اطلاعیه صادر شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آمده است:

"به اطلاع عموم هموطنان شریف ایران می‌رساند نظر به بروز اختلال فنی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد. "

یاد آور می‌شود، که برخی جایگاه‌های سوخت به صورت دستی فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و به تدریج بقیه جایگاه‌ها هم وارد مدار می‌شوند.

/روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار