مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به نقش مهم دانشجویان در انجام فعالیت های مغفول و عقب مانده کشور اشاره کرد و از آن ها به عنوان حلقه اتصال بین صنعت و دانشگاه در راستای توسعه منطقه نام برد.
کد خبر: ۱۱۴۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 08 December 2023

به گزارش تابناک جزیره، رحیم سرهنگی در این مراسم که شامگاه پنجشنبه ۱۶ آذر در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی کیش برگزار شد از روز دانشجو به عنوان روز آزادیخواهی و روز حق طلبی نام برد و گفت: این روز مهم ریشه در استکبار ستیزی و وطن دوستی دارد.

سرهنگی با تاکید بر این که کشور در حال پیشرفت است و نیازمند انسان های از خود گذشته است افزود: فعالیت های عقب مانده و مغفولی در کشور وجود دارد که داشجویان باید با کسب علم و دانش در رفع آن ها نقش مهمی را ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ارتباط صنعت و دانشگاه را دغدغه ای مهم در زنجیره توسعه عنوان کرد و گفت: ارتباط تنگاتنگ و سازنده بین صنعت و دانشگاه می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع کند.

وی با تاکید کرد: برنامه ریزی در آمایش سرزمینی برای ایجاد رشته های دانشگاهی باید به گونه ای انجام شود که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی بتوانند با توجه به شرایط منطقه در توسعه آن نقش آفرینی کنند.

رحیم سرهنگی به نقش دانشجویان در سند توسعه پیشرفت منطقه اشاره کرد و افزود: با هدفمند کردن نیروی جوان کار و تربیت دانشجویانی موفق و با انگیزه برای آینده کشور می توان نقش مهم آن ها در توسعه پیشرفت منطقه را رقم زد.

سرهنگی با اشاره به این که هدف از تحصیل باید به گونه ای باشد که فرد را به سمت خود جذب کند اظهار داشت: کار در زمان دانشجویی برای ورود به بازار کار پس از فارغ التحصیل شدن روحیه کار تیمی، مهارت آموزی و کسب تجربه را در آماده سازی دانشجویان را افزایش می دهد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دانشجویان موفق هر رشته تقدیر به عمل آمد.

منبع/ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار