کد خبر: ۱۱۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 04 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 13/09/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگيري عامل چاقوکشی و شرارت در کمتر ازیک ساعت با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یک مورد چاقوکشی در منطقه گردشگری باغ آلمانی کریم آباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسيت موضوع، ماموران پلیس امنیت با توجه به اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي موفق شدند عامل چاقو كشي را در کمتر از یک ساعت شناسايي و در يک عمليات موفقيت آميز در اقدامي ضربتي متهم را دستگير كنند.

سرهنگ دیلمی با بیان اینکه متهم که از ارازل و اوباش نو پدید بوده انگیزه خود را از این کار مصرف مواد الکلی عنوان نمود، خاطر نشان كرد: متهم اقدام به شرارت و چاقوکشی  و شکستن شیشه های یکی از کافه ها کرده بود که پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن در پايان تاکید كرد: پليس با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

---------------------------------

کشف 3 کیلو مواد مخدر در آمل 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری عامل افیونی و کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را شناسایی و در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 3 کیلوگرم موادمخدر تریاک از متهم خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

---------------------------------

قاچاق چوب جنگلي در عباس آباد 

سرهنگ داوود صفاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از توقیف یک خودروی نیسان و کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"داودصفاری زاده" در تشریح اين خبر، اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با کنترل مسیرهای کوهستانی یک خودروی وانت نیسان حامل چوب های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 2 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ صفاری زاده، ارزش چوب های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

---------------------------------

پلمب خانه باغ های متخلف در بهشهر 

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از پلمب 5 خانه باغ برگزارکننده مراسمات به علت عدم رعايت موازين قانونی و شرعی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در بيان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران نظارت بر اماکن عمومی در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و رعايت موازين قانونی ضمن هماهنگي با اصناف از 59 واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در بازدیدهای به عمل آمده  5 خانه باغ برگزارکننده مراسمات به علت عدم رعايت موازين شرعی و مجوز قانونی پلمب شد.

وی افزود: در این راستا به 19 واحد صنفی اخطار پلمب داده شد، به 17 واحد صنفی تذکر و از 8  واحد صنفی نیز تعهد گرفته شد .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهراز شهروندان و اصناف خواست: هشدارهاي لازم و تدابير لحاظ شده را جدي بگيرند و با مأموران انتظامي نيز در امور نظارتي و پيشگيري همکاري لازم را داشته باشند.

---------------------------------

مخلین امنیت عمومی در چنگال قانون گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیر4 نفر ارازل و اوباش سابقه دار که در خلال درگیری باایج

اد ناهنجاری اجتماعی، موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمود کلوانی" در این باره گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه 4 نفر از ارازل و اوباش شهرستان اقدام به نزاع، درگیری و هنجارشکنی و بی نظمی و سلب امنیت  درشهرستان کرده اند ، دستگیری آنان در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگي هاي قضایي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ کلوانی با بیان اینکه این افراد  با توجه به سابقه در گیری و چاقو کشی در شهرستان تحت تعقیب دستگاه قضایی و انتظامی نیز بودند ، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان  گلوگاه در پایان گفت: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع  به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به ارازل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

---------------------------------

دستگیری عامل آتش سوزی منزل مسکونی در " محمودآباد" 

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی عامل آتش سوزی عمدی یک منزل مسکونی دراین شهرستان خبرداد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "محمودحسین زاده " در تشريح اين خبرگفت: در پي وقوع يک مورد آتش سوزي منزل مسکونی دریکی از روستاهای شهرستان ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وي گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد آتش سوزی به صورت عمدی بوده که دستگیری عامل این آتش سوزی  دستور کار ماموران تجسس پاسگاه اهلمرستاق قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود : با انجام اقدامات ویژه پلیسی در نهایت متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: متهم به ایجاد حریق در منزل مسکوني اقرار کرد و تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

---------------------------------

پلمب 18 واحد صنفی متخلف در نوشهر 

سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از پلمب 18 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس، سرهنگ "علی اکبر درویشی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستای ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان نوشهر  طی 72 ساعت گذشته، از تعداد 45 واحدهای صنفی  بازديد کردند.

وی افزود: در اجرای اين طرح، از تعداد 45 واحد صنفي بازديد و تعداد 12 اخطاريه پلمپ، تعداد 15 مورد اخذ تعهد و تعداد 18 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت شئون اسلامی   پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر  تصريح کرد: پليس همواره تلاش دارد تا با برقراری امنيت مطلوب در جامعه زمينه كسب و كار سالم را برای اصناف فراهم كند.

سرهنگ درویشی  در خاتمه خاطرنشان کرد: با تداوم و تشديد اقدامات كنترلی و نظارتی، پليس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف موضوع را به مركز فوريت های پليسی 110 اطلاع دهند.

---------------------------------

کشف سوخت قاچاق در کلاردشت 

سرهنگ ناصر صالحی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف سوخت گاز مایع قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "ناصر صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی، دپوی فرآورده های نفتی سوخت قاچاق در شهرستان کلاردشت را شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل دپوی سوخت قاچاق، 12 هزار لیتر سوخت گاز مایع کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت مکشوفه را بیش از 5 میلیارد ریال برآورد کردند و در این خصوص یک متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه این پلیس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند و از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت هاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن110 به پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طرح محله محور شهرستان نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و دستگیری 17 سارق در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خیری پلیس، سرهنگ"قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت: با هدف افزایش امنیت و آرامش در محلات، مبارزه با سارقان، برخورد با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان به اجرا در آمد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار