امام جمعه موقت اصفهان گفت: نمایندگان مجلس با الگوبرداری از آیت الله مدرس و برمبنای تدین، شجاعت و کارآمدی مصالح مردم را پیگیری و دنبال کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 01 December 2023

 حجت الاسلام احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان افزود: مجلس طراز جمهوری اسلامی «مُدرس‌محور» است؛ به این معنا که مقابل زورگویی‌های دشمن با اقتدار بایستد و دغدغه ها و مشکلات مردم را دنبال کند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و تکرار حملات به نوار غزه اشاره و بیان کرد: با این وجود برخی از دولتمردان کشورهای غربی نسبت به این جنایت ها بی‌توجه هستند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب عملیات طوفان‌الاقصی با هدف بزرگتر یعنی آمریکازدایی ادامه خواهد داشت تا معادلات و خواب‌های آشفته‌ای که دشمن برای منطقه غرب آسیا دیده است را بر هم بزند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی عزت و سربلندی برای مردم فلسطین بدنبال داشته است، افزود: این عملیات ضربه سنگین اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به دولت رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون تفکر مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته و اثرگذاری بیشتر آن نیازمند حمایت دولت های مختلف از مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه موقت اصفهان به هفتم آذر، روز نیروی دریایی، اشاره و بیان کرد: الحاق ناوشکن تمام ایرانی «دیلمان» به ناوگان دریایی ارتش جمهوری اسلامی دستاورد مهمی در مسیر حرکت کشور به سوی اقتدار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار