نائب رییس دومین کنگره ملی شهدای غواص با اشاره به میزبانی جزیره کیش در دی ماه از این کنگره ملی گفت: اولین دوره این کنگره ملی به گونه‌ای باشکوه در کیش برگزار شد که خانواده‌های شهدای غواص برای حضور در دومین دوره آن لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ 01 December 2023

به گزارش تابناک جزیره، «محسن نظرپور» در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر ضرورت نگاه تخصصی به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) در جزیره کیش، اظهار کرد: زندگی‌نامه و آرمان شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باید به نسل جدید بازگو شود که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نکرد.

وی ادامه داد: عوامل برگزاری کنگره ملی شهدای غواص نشان دادند که با کمترین هزینه و امکانات نیز می‌توان با عشق به شهدا، کار‌ها را به بهترین شکل پیش برد؛ معتقدم که این برنامه شاخص فرهنگی باید به عنوان یک الگو مورد توجه قرار گیرد.

نائب رییس دومین کنگره ملی شهدای غواص با بیان اینکه باید تمامی تلاش خود را برای الگو سازی از شهدا به کار گرفت، افزود: اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف برای دانش آموزان یکی از نقاط قوت و تاثیر گذار این کنگره است.

کنگره ملی شهدای غواص بزرگترین برنامه فرهنگی اجرا شده در جزیره کیش است

همچنین در ادامه این نشست، «بهرام عرب‌وند» دبیر دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) گفت: برگزاری باشکوه اولین دوره این کنگره، آن را به بزرگترین و شاخص‌ترین برنامه فرهنگی کیش در 30 سال گذشته تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: به دنبال خلاقیت و نوآوری در دومین دوره این کنگره ملی هستیم تا الگویی برای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار باشد؛ معتقدم که دومین کنگره ملی شهدای غواص می‌تواند یک شاهکار باشد.

«عرب‌وند» با اشاره به همکاری و همدلی عوامل برگزاری این گنکره، بیان کرد: همه اعضای این کنگره بدون هیچ چشم داشت مالی پای کار آمدند و نشان دادند که قلبشان برای شهدا می‌تپد.

وی اضافه کرد: کار جهادی در برگزاری کنگره ملی شهدای غواص در کیش به وضوح معنای واقعی خود را یافت و نشان داد که چگونه می‌توان با کمترین بودجه شاخص‌ترین برنامه فرهنگی را اجرا کرد.

دبیر دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) همچنین از حمایت‌های مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش قدردانی کرد و خواستار حمایت همه جانبه از برگزاری این کنگره در دی ماه سال جاری شد.

به گزارش ایرنا، طی این نشست دبیران جشنواره و روئسای کارگروه‌های تخصصی دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) با صدور احکامی معرفی شدند.

این کنگره ملی نوزدهم دی ماه به میزبانی کیش برگزار خواهد شد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار