کد خبر: ۱۱۳۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵ 02 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهراز دستگیری فردی که با استفاده از رسید ساز جعلی در شهرستان از ۷ نفر کلاهبرداری کرده است خبر داد . 

کلاهبرداری با رسید ساز جعلی در بهشهر  

 

بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ " علی اکبر قلی پور" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع کلاهبرداری یک خانم از داروخانه ای در شهرستان بهشهر،  موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ قلی پور در ادامه اظهار داشت: متهم که با مراجعه به داروخانه هنگام پرداخت وجه، با استفاده از رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از مالباختگان می کرده است ، پس از هماهنگی های قضائی دستگیر شد.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به کلاهبرداری و خرید مکمل های پروتئینی و بهداشتی از داروخانه مذکور به ۶ کلاهبرداری دیگر در شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بهشهر در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی  از کسبه وبازاریان خواست : در خرید وفروش و پرداخت وجه از سوی مشتریان مراقب این دست کلاهبرداری ها باشند تا مورد سوء استفاده و سرقت قرار نگیرند

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار