سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه مدارس جزیره برای سال جدید تحصیلی تجهیز و نوسازی می شوند، گفت: فرآیند بهسازی ۳۳ مدرسه در کیش آغاز شده و در تلاشیم تا آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام برسد.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 13 August 2023

به گزارش تابناک جزیره، «مهدی ادیبان» در بازدید از مراحل بهسازی مدارس کیش با تاکید بر اینکه توجه ویژه نسبت به مسائل آموزشی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان منطقه آزاد است، اظهار کرد: دانش آموزان کیش باید از شرایط با کیفیت آموزشی در مدارس برخوردار شوند.

وی ادامه داد: پیرو دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با حل مشکلات مربوط به مدارس، با حرکت جمعی و با تمرکز بر حوزه مدیریت پشتیبانی و همکاری تمامی بخش‌های سازمان، تلاش بر این شد تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید شرایط ویژه و متفاوتی در مدارس ایجاد شود؛ بودجه ویژه‌ای برای این موضوع اختصاص یافته و کارگروهی نیز با هدف بهبود وضعیت مدارس کیش تشکیل شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، پیشرفت بازسازی و نوسازی مدارس کیش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: بهسازی کلاس‌ها و محیط‌های عمومی مدارس، رنگ آمیزی و نوسازی ابزار‌ها و وسایل مورد نیاز دانش آموزان و تجهیز سیستم‌های سرمایشی نسبت به یک ماه گذشته پیشرفت چشمگیر و خوبی داشته است.

«ادیبان» با تاکید بر ضرورت افزایش سطح کیفی آموزش در مدارس کیش، اظهار کرد: توجه و تلاش برای ارتقاء کیفی آموزش در مدارس با دعوت از مجرب‌ترین اساتید و معلمان از نقاط مختلف کشور در دستور کار قرار دارد.

وی توجه ویژه به برنامه‌های کمک درسی و دوره‌های آموزشی از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

برچسب ها: جزیره ، کیش ، مدرسه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار