کد خبر: ۱۱۱۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 27 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 06/04/1402 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

عامل اصلی توزیع مواد مخدر در غرب مازندران دستگیر شد 

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 13 کیلو و 500 گرم مواد مخدر و دستگیری 3 عامل توزیع مواد مخدر در محور ورودی هراز خبر داد . 

سردارحسن مفخمی شهرستانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی توزیع گسترده انواع مواد مخدر توسط افرادی در غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره عملیات اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان را شناسایی کردند .

سردار مفخمی خاطرنشان کرد: دماموران طی 2 عملیات ضربتی متهمان را در حین ورود به استان مازندران از طریق محور هراز با سه دستگاه خودروی سواری زمینگیر کردند .

این مقام انتظامی از دستگیری یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر شیشه در غرب استان مازندران و 2 نفر از همدستان وی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروهای این سوداگران مرگ در مجموع 12 کیلو گرم تریاک و یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر شیشه کشف شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با سوداگران مرگ، از مردم خواست: ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت در صورت شناسایی عاملان افیونی و هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

------------------------------------------

بازداشت 4 متهم به تهیه وتوزیع مشروبات الکلی تقلبی در "رامسر" 

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی استان مازندران از شناسایی و دستگیری 4 متهم به تهیه وتوزیع مشوربات الکلی تقلبی در شهرستان "رامسر" خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، بیان داشت : کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رامسر در پی فوت و مصدومیت چهار نفر بعلت مصرف مشروبات الکلی تقلبی، اقدامات ویژه پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند .

وی تصریح کرد: ماموران با شناسایی عوامل تهیه وتوزیع مشروبات الکلی تقلبی و سمی در عملیاتی ضربتی 4 متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ساداتی با اشاره به کشف 118 بطری نیم لیتری الکل تقلبی و مسموم از متهمان از تعطیلی یک واحد دامپزشکی در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مصرف الکل را موجب افزایش رفتارهای ضد اجتماعی و خشونت های بین فردی در جامعه دانست و افزود: قانون گریزی نیز در میان افرادی مه الکل مصرف می کنند بسیار شایع است .

وی ابتلا به فشار خون ، انواع سرطان ها از جمله سرطان کبد نیز از جمله عوارض مصرف مشروبات الکلی است و نقش خانواده ها در مراقبت از فرزندان از اهمیت بسزایی در این حوزه برخوردار است .

------------------------------------------

کشف 217 تن چوب جنگلي قاچاق درشهرستان "عباس آباد" 

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 217 تن جوب جنگلی قاچاق در مراکز خریدو فروش چوب وتوقیف 7 دستگاه خودرو کامیون و نیسان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " سید موسی حسینی" در تشریح اين خبر، اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان عباس آباد در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل وخرید وفروش در مراکز چوب که موضوع با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل و بررسی مراکز خرید وفروش چوب 2 خودروی نیسان و 5 کامیون به همراه دپوی چوب جنگلی را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستگیری 10 قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از مراکز خرید وفروش چوب 217 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، را کشف کردند.

سرهنگ حسینی، ارزش چوب های کشف شده را با توجه به نظر کارشناسان بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

------------------------------------------

پلمب واحدهای صنفی متخلف در تنکابن 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از پلمب 5 واحد صنفی و یک تالار عروسی متخلف در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی"در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان تنکابن ، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از 115 واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند .

وی افزود: در این بازدیدها که طی 72 ساعت گذشته به اجرا در آمد 5 واحد صنفي به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب و به 8 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

وی از پلمب یکی از تالارهای عروسی به دلیل قبح شکنی و عدم توجه به شئونات اسلامی نیز خبر داد و گفت: متصدیان این واحدهای صنفی و خدماتی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي تنکابن در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پليس در كنار ساير ادارات و سازمان ها به منظور حفظ حرمت شعائر اسلامی ادامه خواهد يافت و شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تحلفات صنفی مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند .

------------------------------------------

سارقان میلیاردی احشام در گلوگاه به دام افتادند 

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگیری 2 سارق احشام و کشف 5 راس دام سرقتی به ارزش3 میلیارد ریال در آن شهرستان خبرداد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی از مناطق روستایی ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات اطلاعاتی 2 سارق حرفه اي را در این ارتباط  شناسايي و پس از هماهنگي های قضائی آنان را در عمليات هاي غافلگيرانه دستگیر کردند .

سرهنگ  محمود کلوانی تصريح کرد: متهمان در تحقيقات و بازجویی های به عمل آمده به سرقت 5 راس گاو از 4 دامداری در این شهرستان اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف دام های سرقتی به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال از مخفیگاه این متهمان و استرداد آن به صاحبان این دام ها خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.

------------------------------------------

سارق تجهیزات فنی خودروها در نکا به دام افتاد 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق قطعات فنی و برقی خودرو با 13فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات فنی و سیم کشی خودرو های سبک و سنگین در این شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات فنی پلیسی بررسی های همه جانبه توسط ماموران دایره تجسس کلانتری 11 شهرستان سارق شناسایی و در حین سرقت سیم کشی یک خودروی سواری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه سارق باشیوه و شگردهای ماهرانه ای اقدام به سرقت می کرد، اظهار داشت: متهم در بازجویی اولیه به 13فقره سرقت تجهیزات فنی و سیم کشی خودرو های پارک شده اعتراف کرد.

سرهنگ عزیری با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی سیم مسی سوخته خودرو کشف شد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

------------------------------------------

دستگیری سارق پمپ آب مزارع کشاورزی در محمودآباد 

سرهنگ محمودحسین زاده مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق حرفه ای پمپ آب و قطعات توربین آبی چاه های کشاورزی در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "محمودحسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت پمپ آب و قطعات توربین چاه کشاورزی از مزارع یکی از روستاهای "محمودآباد"، بررسی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی سارق را  شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: این سارق حرفه ای در بازجویی های فنی و تخصصی تاکنون به 5  فقره سرقت پمپ آب مزارع کشاورزی و سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه سارق با دستور مقام قضائی روانه زندان شد، اظهار کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده از سارق بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

------------------------------------------

باند سرقت گوشی تلفن همراه در ساری به دام افتاد 

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری و انهدام باند سرقت گوشی تلفن همراه با 21 فقره سرقت در ساری خبر داد .  

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار