کد خبر: ۱۰۹۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 15 February 2023

به گزارش تابناک مازندران،  ۲۰ کشور خارجی در مسابقات جهانی پرورش اندام رامسر شرکت کردند

سرپرست برگزاری مسابقات بین المللی مستر یونیورس مازندران - رامسر از حضور اعضای ۲۰ تیم کشورهای خارجی در مسابقات جهانی بدنسازی و پرورش اندام در رامسر خبر داد.

علی حبیب اللهی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم وزن کشی مسابقات جهانی مستر یونیورس در شهرستان رامسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : حدود ۵۰۰ ورزشکار رشته های بدنسازی و پرورش اندام مرد و ۱۰۰ ورزشکار زن در این رویداد ورزشی با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اظهارداشت : برای برگزاری رقابت های این ورزشکاران داخلی و خارجی چهار سالن ورزشی شهرستان رامسر در نظر گرفته شده است.

وی ضمن قدردانی از مسئولان مازندران و شهرستان رامسر و فدراسیون بدنسازی بابت فراهم کردن امکانات رفاهی برای ورزشکاران خاطرنشان کرد : ورزشکاران این رویداد جهانی در پنج هتل اسکان یافتند که شرایط خوبی برای آنان فراهم شده است.

حبیب اللهی خاطرنشان کرد : فردا رفائل رییس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در آیین افتتاحیه این رقابتها حضور خواهد داشت.

 این مسابقات جهانی از ۲۶ تا ۳۰ ماه بهمن (۱۵ تا ۱۹ فوریه ۲۰۲۳) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار می شود.

ورزشکاران بخش مردان در رشته های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی ترین مردان و مچ اندازی و ورزشکاران بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر دارند.

به گزارش فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام کشور جوایز این مسابقات در مجموع ۴۰ هزار دلار تعیین شد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار