ششمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل طی روزهای دهم الی سیزدهم دی ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰ 10 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی عاطفی مدیر اجرایی این رویداد اعلام نمود: طی برگزاری ششمین نمایشگاه شهر ایده آل، شهرداری ها ضمن بازدید و حضور در این نمایشگاه در بخش های فضای سبز، زیبا سازی، مبلمان شهری، ترافیک و حمل و نقل شهری و همچنین ارائه فرصت های ویژه سرمایه گذاری برای جلب مشارکت بخش خصوصی در اجرای آنها شرکت خواهند نمود.

وی همچنین در خصوص ششمین همایش شهر ایده آل اظهار کرد: ششمین دوره این رویداد با هدف ارائه پروژه های برتر شهرداریهای کشور و همچنین مدیریت سرمایه گذاری مشترک در شهرداریها برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی رویداد شهر ایده آل افزود: این همایش فرصت مناسبی است تا پژوهشگران و صاحب نظران با ارایه راهکارهای مناسب زمینه های اجرایی شدن طرح های مبتکرانه و خلاق را در اختیار شهرداریها و شوراهای اسلامی شهرها قرار دهند. و همچنین سازمانها و واحدهای زیر مجموعه شهرداریها، نتایج پروژه های قابل عرضه به سایر شهرها در سطح ملی را در این نمایشگاه ارائه نمایند.

سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بعنوان متولی امر مدیریت، خدمات، عمران و حمل و نقل شهری از رویداد فوق الذکر حمایت و پشتیبانی بعمل آورده است.

عاطفی با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری نیازمند فرهنگ سازی و ارائه آموزش های تخصصی در سطح شهرداریها هستیم، ابراز امیدواری نمود با برگزاری چنین همایشها و گردهمایی های تخصصی، دست اندرکاران این حوزه با الگوهای مدیریتی روزآمد و کاربردی و همچنین مدیریت صحیح پروژه ها، کاهش هزینه ها و استفاده از توان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پروژه های عمران شهری بیش از پیش آشنا شوند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار