در این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب نیز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می دهد
کد خبر: ۱۰۷۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 29 October 2022

به گزارش تابناک مازندران ، صادق ضیاییان مدیر یا بحران درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد:

امروز در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال سمنان بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که بارش در غرب گیلان شدت بیشتری دارد. 

کاهش دمای هوا در مازندران  

وی با بیان اینکه این وضعیت شنبه علاوه بر مناطق یاد شده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رخ می دهد، افزود: در این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب نیز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، یکشنبه در برخی نقاط سواحل دریای خزر، اصفهان، شمال فارس، یزد و نیز غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود. 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، امروز شرایط برای تشکیل توده گرد و خاک بر روی عراق و انتقال آن به استان‌های مرزی در غرب و جنوب غرب کشور مهیا است.

ضیاییان تصریح کرد: سرعت وزش باد دوشنبه در دامنه های جنوبی البرز، شمال غرب، غرب، جنوب غرب و مرکز و نیز سه شنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق و جنوب شرق کشور افزایش می یابد که در برخی از این مناطق با خیزش گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد که دریای خزر جمعه، شنبه و سه شنبه مواج است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار