مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: امسال 25 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در استان کرمانشاه تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 04 October 2015
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: امسال 25 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در استان کرمانشاه تخصیص یافت.

منصور فتاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ماموریت اصلی سازمان بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: بسیج سازندگی استان کرمانشاه در سال گذشته در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و با عنوان تسهیلات اقتصاد مقاومتی با اعتباری معادل 12 میلیارد تومان بیش از یک هزار و 200 پایگاه کار‌آفرینی در استان ایجاد کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه بسیج سازندگی استان کرمانشاه به دنبال تحقق شعار «هر خانواده یک تولید کننده» در استان کرمانشاه است، عنوان کرد: این سازمان براساس سیاست اقتصاد مقاومتی تصمیم دارد با تخصیص 25 میلیارد تومان تسهیلات سهم بزرگی در ایجاد اشتغال استان ایفا کند.

فتاحی از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد و گفت: شهرستان سنقر و کلیایی در شش ماهه نخست امسال با پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان فعالیت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی توانسته است در استان کرمانشاه بیشترین پرداخت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه 95 درصد افراد دریافت‌ کننده تسهیلات در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند، افزود: میزان پرداخت تسهیلات به هر فرد پنج تا 30 میلیون تومان بوده است که متقاضیان با ورود به عرصه‌های دلخواه خود و بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

فتاحی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال بیش از 380 نفر از متقاضیان عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سنقر و کلیایی آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند، بیان کرد: این افراد با موفقیت در دوره‌های آموزشی جهاد کشاورزی و بعد از دریافت گواهینامه مهارتی به بانک مهر اقتصاد معرفی شدند و 90 درصد آن‌ها بعد از دریافت تسهیلات مشغول به فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار