استاندار کرمانشاه :
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه سود ساخت پروژه های مسکن باید به جیب مردم کرمانشاه برود، گفت: هرگونه مانع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید توسط دستگاه های ذیربط مرتفع شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 30 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در نشست شورای مسکن که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم این طرح در استان به ثمر بنشیند و موانع برطرف شود، تمامی سازمان ها و دستگاه هایی که در بحث نهضت ملی مسکن دخیل هستند، در حوزه مدیریتی خود موانع اجرای این طرح را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه باید تسریع شود، افزود: لیست زمین هایی که مازاد دستگاه های اجرایی استان است مجددا به شکل ویژه پیگیری شود و فرمانداران و دستگاه های اجرایی باید این موضوع را پیگیری کنند

استاندار کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: مصالح مورد نیاز اجرای این طرح، آنچه در استان موجود است و مابقی آن باید توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شود.

وی گفت: سود ساخت پروژه های مسکن باید به جیب مردم استان برود و از پیمانکاران داخل استان بهره گیری شود مگر اینکه مورد خاصی باشد که باید در این جلسات مورد بررسی قرار گیرد.

امیری مقدم تاکید کرد: بازسازی بافت های فرسوده را به بخش خصوصی بدهیم در بافت های فرسوده مان بسیار مشکل داریم و نوسازی باید در شهر کرمانشاه صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: خطاهای مسکن مهر گذشته را نباید تکرار کنیم

استاندار کرمانشاه در این نشست تشکیل یک دفتر ویژه در شهرداری کرمانشاه جهت رسیدگی سریع به اخذ مجوزهای لازم جهت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن را اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار