فرمانده انتظامی استان از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برقراری امنیت مردم و مسافران در ایام نوروز امسال خبر داد گفت: هر دستی برای به خطر انداختن امنیت مردم بلند شود، این دست قلم خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 14 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نشست خبری فرمانده انتظامی کرمانشاه با اصحاب رسانه برگزار شد، در آغاز این جلسه سردار علی اکبر جاویدان اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ایام نوروز را به عموم مردم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد موفقیت های بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و اظهار داشت: هدف اول پلیس پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است، که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران دانست، بیان داشت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی دهد. 

سردار جاویدان با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و پیش بینی افزایش مسافرت ها ابراز کرد: شعار سال آینده نیروی انتظامی (پلیس هوشمند قانون مداری و نشاط بهاری) است، با توجه به شعار سال گذشته ارتباط پلیس با سایر دستگاه ها به صورت الکترونیک صورت می گیرد، همچنین علاوه بر استفاده از ابزارهای هوشمند نیروهای ما باید عنصری باشند کارآمد با قابلیت هوش بالا، پلیس برروی مدار قانون حرکت می کند مردم نیز باید در چهارچوب قانون به وظایف شهروندی خود عمل کنند و اگر همه اینها در کنار هم باشد، می توان بهاری با نشاط برای مردم رقم زد، در اجرای طرح تامین نظم و امنیت در نوروز درگیرترین سازمان نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی هدفمند و کار جهادی این ماموریت را به انجام رسانیم، با توجه به حضور بیشتر مردم در مکان های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و گفت: در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

سردار جاویدان تاکید کرد: مجرمان و اراذل و اوباش در صورتی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت و مشکل کنند با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی روبرو خواهند شد.

این مقام عالیرتبه انتظامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، گفت: لازم است از تلاش ها و زحمات همه همکاران پرتلاش به خاظر تلاش های شبانه روزی و فداکاری هایی که در راستای تامین نظم و امنیت انجام دادند صمیمانه قدردانی کنم.

وی گفت: در سایه همه تلاش ها و مجاهدت ها بود که در سال جاری توفیقات قابل توجهی توسط یگان های مختلف انتظامی استان به دست آمد که امیدوارم در سال جدید هم تداوم یابد.

سردار جاویدان همچنین یاد و خاطره سرگرد شهید "پوریا نظری" را نیز گرامی داشت و گفت: این مامور فداکار و وظیفه شناس پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و حفظ آرامش شهروندان جان خود را تقدیم اسلام کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدای والامقام مانند شهید نظری هستیم که در راه اعتلای نظام و حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی اینگونه فداکارانه عمل می کنند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش شهروندان هزینه های زیادی داشته است، گفت: در همین راستا شهدای زیادی در سراسر کشور تقدیم نظام و انقلاب شده است و در این میان پلیس جایگاه ویژه تری داشته است.

سردار جاویدان در عین حال به اشرافیت بالای پلیس اشاره کرد و گفت: در همین قضیه شهادت سرگرد نظری همه دیدند که با عنایت خداوند متعال و تلاش همکارانمان در مجموعه پلیس امنیت عمومی، آگاهی و ... عاملان شهادت در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر شدند تا بار دیگر اقتدار و توانمندی پلیس کرمانشاه به اثبات برسد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: لازم می دانم از حضور سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شیخی و همچنین حضور در منزل شهید رضایی قدردانی کنم، حضوری که بیانگر احترام و ارزش پلیس به همکاران بود.

وی در پایان اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ایام نوروز را نیز به عموم مردم و همه کارکنان انتظامی استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد موفقیت های بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار