«زنگ انقلاب» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نواخته شد.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 01 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه مراسم نواختن زنگ انقلاب امروز ۱۲ بهمن با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و مدیر کل آموزش و پرورش همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور و در نخستین روز از دهه فجر در سالن حجاب برگزار شد. بهمن امیری مقدم اظهار کرد: در ابتد بر روح پر فتوح شهدا که امروز وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دادند، سلام می‌کنیم، شهدایی که از جان خود گذشتند تا ما بتوانیم روی پای خود ایستاده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را اداره کنیم، شهدایی مانند سردار سلیمانی‌ها که اسوه جهان هستند.

وی با اشاره به نقش آفرینی و حضور مردم استان کرمانشاه در ابتدای انقلاب و در صحنه‌های مبارزه با استکبار جهانی و رژیم پهلوی، افزود: رژیم پهلوی که دشمنانمان را بر ما مسلط کرده بود و آمریکا ما را نیروی خود در منطقه حساب کرده و ارزشی برای ملت ایران در منطقه قائل نبود و سرمایه‌های کشور را به یغما برد و  امام با آمدنش مردم را آگاه و هدایت نمود و امروز بنابر فرمایش امام، انقلاب مثل نور می‌درخشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش دانش آموزان و مردم کرمانشاه در انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: شهدای زیادی را برای نظام جمهوری اسلامی تقدیم کردیم و امروز وظیفه داریم از این انقلاب حفاظت کرده و پرچم این انقلاب را برافراشته نگاه داریم، برای این انقلاب از وجود خود مایه بگذاریم چرا که این انقلاب ما را نجات داد.

وی با بیان اینکه امروز علی رغم اینکه تمام دنیا خصوصا استکبار جهانی برای نابودی ما نقشه‌های فراوانی کشیدند، روی گای خود ایستاده ایم، تصریح کرد: تحریم‌های دشمن منجر به رشد ما شده و شرکت‌های دانش بنیان ما نشات گرفته از همین میز‌های دانش آموزان در مدارس است و سختی‌هایی که برای ما ایجاد کردند منجر به رشد و شکوفایی کشورکان شده است.

وی با تاکید بر نقش دانش آموزان در دفاع مقدس، تشریح کرد: وظیفه ما در مقابل شهدا این است که هر کسی در جای خود برای کشورش خالصانه و مخلصانه عمل کند، خواسته شهدای دانش آموز از دانش آموزان این است که خوب درس بخوانند و در صحنه‌های علمی و فرهنگی به خوبی ظاهر شوند.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار