سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری آیین اختتامیه پویش ملی مهربان ترین پدر به میزبانی شهرستان خمین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 29 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی دمنه افزود: شهرستان خمین برای میزبانی آئین اختتامیه پویش ملی مهربانترین پدر در ایام دهه مبارک فجر انتخاب شده و این برنامه به ‌صورت‌ سراسری از شبکه شاد پخش می‌شود.
وی یادآورشد: هم زمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در خرداد ماه پویش ملی مهربانترین پدر توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در بستر فضای مجازی و شبکه شاد برای دانش آموزان سراسر کشور در محورهای دلنوشته ‌ای به امام مهربانی، ساخت ویدئوکست از قرائت یکی از اشعار دیوان امام(ره) و داستان کوتاه شروع به کار کرد.
سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: در این مدتاز میان آثار رسیده به دبیرخانه این پویش، بیش از ۱۵۰۰ اثر به مرحله داوری راه یافتند و از بین آنها ۵۰ اثر حائز رتبه برتر شدند.
وی اضافه کرد : آئین اختتامیه پویش ملی مهربانترین پدر در روز ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در شهرستان خمین برگزار می شود و این برنامه به ‌صورت‌ سراسری از شبکه شاد پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار