مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت:بی‌شک کاهش آسیب‌های اجتماعی در سایه عزم و اراده جدی مدیران و مسئولان تحقق پیدا می کند.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱ 07 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمدامین باقری در جلسه شورای اجتماعی و کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده ساوه، اظهار داشت: اهمیت بحث آسیب‌های اجتماعی به قدری بوده که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به طور ویژه به این مساله ورود کرده‌اند و دائما در حال پیگیری مسایل مربوطه هستند.

وی افزود: در این راستا به منظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از بروز آنها بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته که دستگاه‌های اجرایی متولی با این میزان اعتبار ۱۰۶ برنامه را به مرحله اجرا در می‌آورند.

باقری با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ۲۵ مورد، استانداری با ۱۶ مورد و بهزیستی با ۱۲ مورد بیشترین تعداد برنامه‌ها را در دستور کار دارند، گفت: این برنامه‌ها در ۹ محور از جمله آسیب‌های حاشینه نشینی، افزایش سرمایه‌های اجتماعی، طلاق، رصد مطالعات اجتماعی و اعتیاد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: اهدای جایزه سال فرهنگی و اجتماعی امام خمینی(ره)، اهدای جایزه سال قرآنی کربلایی کاظم ساروقی به عنوان ۲ رویداد ملی ویژه استان مرکزی و ۱۲ جشنواره طلایه داران شکوه اسلامی و ۱۲ جشنواره هفته فرهنگی شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار