رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بازگشت برخی محصولات غذایی به دلیل وجود برخی سموم نگرانی هایی را در جامعه ایجاد کرده، که با شفاف سازی و ارائه اطلاعات به مردم می توان تا حد زیادی آنان را مرتفع کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 04 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه افزود: تاکنون گزارشی از این موضوع در استان حاصل نشده و همچنین در جلسات مکرر امنیت غذایی این موضوع در حال بررسی است.
وی یادآورشد: در زمینه کرونا، هدف مجموعه سلامت بالا رفتن آمار نیست بلکه ارتقاء سطح ایمنی است.
وی افزود : با شیوع کرونا و واریانت های جدیدی که یکی پس از دیگری رخ می دهند و تاثیر مثبتی که واکسن داشته، تمام تلاشمان بر این است که در مرحله نخست جان و سلامتی مردم را حفظ کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، واحد واکسیناسیون این مرکز به احتمال قوی از تاریخ ۲۵ ماه جاری غیرفعال خواهد شد و ناچار، مرکز شهید ساکی که در اختیار دانشجویان علوم پزشکی برای ورزش بود، مجددا و البته به صورت موقت به مرکز واکسیناسیون عمومی تبدیل خواهیم کرد.
وی خطاب به معاونت غذا و دارو تاکید کرد: کمبود های دارویی که کشوری و استانی می باشد را در اسرع وقت به اطلاع برسانند تا با مدیریت آن ها و جبران کمبودها مردم در مراکز درمانی و داروخانه های دچار مشکل نشوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یکی از دلایل بازگشت برخی محصولات از کشورهای اروپایی، متفاوت بودن میزان استاندارد در بین کشورها است و اصلا جای نگرانی نیست هر چند باید همه موارد را با مردم در میان گذاشت و اگر موردی نیز بود، به صورت صریح و شفاف با جامعه سخن گفت.
وی ضمن تشکر از معاونت پژوهش گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک جزء ۱۷ دانشگاه منتخب کشوری برای تعامل بیشتر با صنعت انتخاب شده که تاثیر زیادی در پیشرفت کلان این مجموعه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار