سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بیش از ۹۷ درصد از فاضلاب تولیدی در کیش در تصفیه خانه‌های فاضلاب تصفیه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 13 December 2021

به گزارش تابناک جزیره، سعید پورزادی افزود: براساس طرح جامع کیش چهار مجموعه ده هزار متر مکعبی در کیش ساخته می‌شود و اولین مجموعه ذخیره فاضلاب ساخته شده و دومی نیز در حال ساخت است.

وی گفت: ظرفیت مجموعه دوم نیز ده هزار متر مکعب است و در مرحله اول، پنج هزار متر مکعب ساخته می‌شود و بقیه آن در سال‌های بعد تکمیل خواهد شد.

پورزادی تصریح کرد: تجهیزات و لوله‌های هر دو مجموعه نصب شده و بیش از نود و هفت درصد فاضلاب جزیره در آن تصفیه می‌شود.

وی گفت: از آب تصفیه شده در این تصفیه خانه‌ها برای آبیاری فضای سبز کیش استفاده می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ظرفیت فعلی تصفیه خانه فاضلاب جزیره، ده هزار متر مکعب است، اما بعضی اوقات، بیش از این میزان فاضلاب تولید می‌شود و همه فاضلاب ورودی نیز تصفیه می‌شود.

پورزادی گفت: کارشناسان و متخصصان نیز فاضلاب تصفیه شده را در آزمایشگاه‌های مورد اطمینان آزمایش می‌کنند.

سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش با تذکر جدی به مسئولان تصفیه خانه و پیمانکاران گفت: نظارت بر فعالیت آنان جدی است.

وی خطاب به مسئولانی که وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند، گفت: اگر به همین شیوه قرار است ادامه دهند نیاز به همکاری نیست و از ادامه همکاری انصراف دهند.

پورزادی گفت:ساماندهی تصفیه خانه در دستور کار است و افرادی که تمایل به اجرای صحیح مسئولیت‌های ندارند جزیره را ترک کند.

سرپرست معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت:به پیمانکارانی که وظایف خود را درست انجام نمی‌دهند پروژه جدیدی واگذار نخواهد شد.

وی گفت: از خرداد وعده دادند که تصفیه خانه به سرانجام می‌رسد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار