آنگونه که در رسانه های محلی گفته شده است ، تغییر فرمانداران با انتصاب سه فرماندار شهرستان های چرام ، گچساران و باشت شروع می شود .
کد خبر: ۱۰۱۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ 06 December 2021

آنگونه که در رسانه های محلی گفته شده است ، تغییر فرمانداران با انتصاب سه فرماندار شهرستان های چرام ، گچساران و باشت شروع می شود .
بنا به گفته منابع آگاه با معرفی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تایید وزارت کشور سید عبدالرحمن توفیقیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان چرام منصوب شد .
بنابراین گزارش و با معرفی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تایید وزارت کشور سید عبدالرحمن توفیقیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان چرام منصوب شد .
سیدعبدالرحمن توفیقیان از فرزندان شهرستان چرام با مدرک تحصیلی فوق لیسانس جامعه شناسی ، که سوابقی از جمله معاون پیشگیری سازمان بهزیستی ، معاون فرهنگی زندانها ،مدیرکل امور اجتماعی استانداری و رئیس کانون اصلاح و تربیت زندان ها همگی در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ۳ سال مدیرکل زندانهای استان چهارمحال بختیاری را در کارنامه خود دارد .
تدریس دروس تخصصی جامعه شناسی و علوم انسانی در دانشگاههای آزاد اسلامی  و علمی کاربردی واحدهای یاسوج و و شهرکرد  به مدت ۱۱ سال ،کارشناسی برنامه های جوانان .خانواده صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۱۲ سال از جمله سوابق آموزشی سید عبدالرحمن توفیقیان است .
وی همچنین ۱۰ماه سابقه ایثارگری و حضورداوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل در زمان دفاع مقدس را دارد .
گفته می شود مراسم تودیع و معارفه فرماندار چرام روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود .

فرمانداران گچساران و باشت معارفه می شوند

روز چهارشنبه فرمانداران جدید گچساران وباشت معارفه می‌شود

به گزارش تابناک؛ براساس این خبر روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه و در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران آقای روانبخش دیهیم به عنوان فرماندار جدید گچساران معارفه می‌شود و از آقای علیرضا اتابک نیز به عنوان فرماندار سابق تقدیر می‌شود.
همچنین آقای نادر گرامی نیز طی حکمی به عنوان فرماندار باشت منصوب شده که وی نیز جانشین حسینی فرماندار کنونی باشت خواهد شد، تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید باشت نیز چهارشنبه برگزار می‌شود. 

تکمیلی

همچنین سرهنگ علی محمدی به عنوان فرماندار شهرستان بهمئی منصوب شد
در سوابق فرماندار جدید شهرستان بهمئی هم هم اکنون فرمانده سپاه شهرستان بهمئی،فرمانده سپاه عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد،معاون فرهنگی سپاه فتح استان و فرمانده سپاه شهرستان لنده مشاهده می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار