نکونام :
سرمربی تیم فولادخوزستان می گوید تیم ذوب آهن متحول شده و ما با تمرین بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم توانستیم به برتری در این بازی حساس دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 25 November 2021

جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: می‌دانستم ذوب‌آهن تیم خوب و با برنامه‌ای است و فوتبال خوبی را بازی می‌کند. ذوب ‌آهن این فصل متحول شده و ما روی نقاط قوت و ضعف آنها کار کرده بودیم.
وی افزود: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و در نیمه نخست به گلهای بیشتری برسیم، اما بهرجهت این پیروزی هم شیرین بود. هنوز تیم خیلی کار دارد و بازیکنان باید بدانند خیلی بهتر از این می‌توانند بازی کنند، با رفع نقاط ضعف مان می توانیم هر روز بهتر و بهتر شویم.
وی ادامه داد: هنوز تیم به تیم ایداه آل من نرسیده و امیدوارم بتوانیم زودتر به شرایط آیده‌آل‌مان برسیم. با توجه به فشردگی مسابقات زمانی برای بدنسازی نداریم و باید شرایط بدنی بازیکنان را کنترل کنیم. سعی می کنیم با شرایط جلو برویم و شرایط تیم را بهتر کنیم، فولاد را با آگاهی انتخاب کردم اما بچه‌ها باید بدانند شایسته بهترین‌ها هستند.
سرمربی فولاد درخصوص حضور دوباره تماشاگران در استادیوم ها خاطرنشان کرد: دوست داشتم ذوب‌آهن امروز با هوادارانش مقابل ما قرار می‌گرفت، چراکه فوتبال بدون هواداران روح ندارد. اگر قرار بر حضور هواداران باشد، همه باید از آن استفاده کنند، با وجود وضعیتی که هفته قبل اتفاق افتاد، دوباره وضعیت کرونا در کشور قرمز می‌شود. کسی نمی‌تواند به این شکل وارد ورزشگاه‌ها شود و متاسفانه در کشور خیلی از عزیزان را از دست دادیم.
وی اضافه کرد: اگر قرار است دوباره تماشاگران را در ورزشگاهها داشته باشیم همه باید مثل هم باشند چون همه زحمت می‌کشند. البته برخی مسائل هستند که چه بگوییم یا چه نگوییم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار