رئیس فدراسیون فوتبال به شدت از سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد. بهاروند و همکارانش زحمت کشیدند و توضیحاتی درباره موانع درآمدزایی دادند و همینطور پیشنهادهایی برای افزایش درآمد تبلیغات محیطی ارائه کردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 03 November 2021

اکبر محمدی پس از نشست مدیران عامل باشگاه‌ها با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خوبی بود و باید از فدراسیون فوتبال برای برگزاری این جلسه تشکر کنم. همینطور از برادر عزیزمان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال که استارت این کار را زد. باید زودتر از اینها کار جلو می‌رفت. شهاب‌الدین عزیزی خادم هم گزارشی از حضورش در فدراسیون فوتبال داد و در ادامه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ گزارشی از فرایند تبلیغات محیطی، حق پخش و موارد درآمدزایی دیگر برای باشگاه‌ها ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان باشگاه‌ها نیز حضور داشتند و تعدادی از آنها چند دقیقه صحبت کردند. برخی‌ها موافق طرح آجورلو بودند. برای من این مسئله بیشتر جالب بود که عزیزی خادم علاقه‌مند بود این اتفاق بیفتد و نکته امیدوارکننده بحث جلسه همین موضوع بود. رئیس فدراسیون فوتبال به شدت از سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی حمایت کرد. بهاروند و همکارانش زحمت کشیدند و توضیحاتی درباره موانع درآمدزایی دادند و همینطور پیشنهادهایی برای افزایش درآمد تبلیغات محیطی ارائه کردند.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار