مدیر کل صداوسیمای مرکز کیش گفت: صداوسیما با ساخت برنامه‌های مشارکتی سعی در تقویت چهره ورزشی کیش دارد و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 22 October 2021

داود سیروس در دیدار با مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با اشاره به ظرفیت رسانه ملی در پوشش و انعکاس رویداد‌های ورزشی گفت: صداوسیمای مرکز کیش آمادگی دارد قبل، هنگام و بعد از جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در حوزه تبلیغات، انعکاس فعالیت‌های ورزشی و دستاورد‌های این رویداد ورزشی فعالیت کند.

وی گفت: در صورت تقویت زیر ساخت‌های حوزه حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی و پذیرایی از گردشگران ورزشی صدا و سیما با پوشش جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر در حوزه کیش و پخش از شبکه‌های ملی و فراملی کمک بزرگی به توسعه ورزش جزیره کیش و شناساندن ظرفیت‌های مطلوب ورزشی کیش خواهد کرد.

مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در این دیدار با قدردانی از حضور صمیمانه مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز کیش از تلاش صداوسیما در انعکاس مطلوب فعالیت‌های موسسه ورزش تشکر کرد وگفت: برنامه ریزی برای رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر به درستی انجام نشد در حالی که این رویداد ورزشی ظرفیت مناسبی برای توسعه ورزش کیش محسوب می‌شود و اگر مسئولان محلی و کشوری از همین الان هم همت کنند می‌توانند از ظرفیت پذیرایی از مهمانان جام جهانی و اسکان آنان در منطقه آزاد کیش بهره ببرند.

فرضی پور گفت: یکی از مشکلاتی که از دو سال گذشته به گردشگری کیش ضربه زده است نبود امکان دریافت سوخت برای شناور‌های تفریحی است که با پیگیری‌های مستمر در حال رفع این مشکل هستیم.

وی افزود: در حال حاضر هزار و پانصد نفر در کلوپ‌های دریایی کیش فعالیت می‌کنند که با بسته شدن این کلوپ‌ها به دلیل نبودن سوخت، اقتصاد هزار و پانصد خانواده به مخاطره می‌افتد.

فرضی پور خاطرنشان کرد: گردشگری دریایی کیش یک ظرفیت منحصر به فرد در منطقه است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی از پیگیری صدا و سیما در تهیه برنامه‌های مطالبه گرانه مردمی قدردانی کرد و گفت: انعکاس مشکلات از رسانه ملی در رفع آن‌ها بسیار موثر است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش به همراه معاونان این مرکز به مناسبت گراميداشت هفته تربيت بدني و ورزش با مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش دیدار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار