شیمیدر قم در دو دیدار متوالی از شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران و فولاد مبارکه سپاهان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ 20 October 2021

به گزارش تابناک قم، بازی های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از ۲۴ مهر ماه با رقابت تیم‌های گروه نخست آغاز شده و تیم‌های گروه دوم از ۲۸ مهر رقابت خود را آغاز می کنند. فصل جاری لیگ ۱۶ تیمی بسکتبال در گروه هشت تیمی الف و ب دنبال می شود.

تیم شیمیدر قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه ۲۸ مهر در تالار بستکبتال مجموعه ورزشی آزادی به مصاف تیم رعد پدافند هوایی تهران خواهد رفت و سپس راس همین ساعت در روز جمعه ۳۰ مهر برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

سرمربی تیم شیمیدور قم در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته است و برخی بازیکنان با آسیب دیدگی روبه رو هستند که امیدواریم تا شروع لیگ برتر مصدومیت برخی بازیکنان بهبود یابد.

مهران شاهین طبع ادامه داد: با تلاش و انگیزه ای که در کادر فنی و بازیکنان تیم وجود دارد بسیار امیدواریم تا بتوانیم با شرایط مطلوب و خوبی لیگ برتر را آغاز کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: هیچ چیزی در بسکتبال قابل پیش بینی نیست و ما نیز بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم با اتحادی که در بازیکنان، کادر و باشگاه وجود دارد نتایجی خوبی را کسب کنیم.

شیمیدر قم با سرمربیگری مهران شاهین طبع در گروه ب با تیم های فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و مهرام تهران همگروه است.

نماینده بسکتبال قم فصل گذشته در بین ۱۶ تیم لیگ برتر بسکتبال بعد از تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار