تعامل مثبت سرهنگی برای رسیدگی به مشکلات کیشوندان و فعالین اقتصادی در پنجمین میز خدمت کیش

پنجمین میز خدمت کیش در راستای پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردمی، درخواست‌ها و مشکلات تعداد بسیار زیادی از کیشوندان و فعالین اقتصادی جزیره در میز خدمت سازمان منطقه آزاد کیش با حضور مدیرعامل سازمان، معاونان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه در سالن ابن سینا، مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار و بررسی گردید.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 05 June 2024

به گزارش تابناک جزیره، در این میز خدمت که در سالن ابن سینا، مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد، رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مسوولان بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان، دستورات لازم در خصوص بررسی کارشناسی درخواست‌ها و مطالبات مردمی را صادر و بر ارائه راهکار کارشناسی جهت رفع مشکلات آنان تاکید کردند.

برپایی میز خدمت با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر مسوولان با دغدغه‌ها و مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره، مستقیم و بی‌واسطه آنان با مردم، افزایش رضایت مردمی از عملکرد مسوولان را در پی داشته است.

بر اساس این گزارش طرح‌های سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی و بحث‌های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی از جمله بیشترین موارد مطرح شده در این میز خدمت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار