گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛
مرحله استانی المپیاد خانه‌های ورزش روستایی قم در ۵ رشته با مشخص شدن نفرات برتر بخش‌ها و شهرستانهای تابعه استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۹۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 02 October 2021

به گزارش تابناک قم، المپیاد خانه های روستایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ۵ رشته دارت، پینگ پنگ، طناب زنی، فوتبال دستی و شطرنج با حضور ورزشکاران برتر رشته های ورزشی برگزار شد.

در پایان این رقابت ها و در بخش پسران امیرحسین اسماعیل گل ازسلفچگان در رشته دارت، امیر حسین نادری از قنوات در پینگ پنک، سجاد اسماعیل گل از سفچگان در طناب زنی ، محمدباقر غم انگیز از جعفر آباد در رشته فوتبال دستی و علی عروجی نژاد از جعفریه در رشته شطرنج به حائز مقام نخست شدند.

المپیاد ورزش روستایی قم نفرات برتر خود را شناخت

همچنین در بخش دختران این المپیاد نیز زهرا اسماعیل گل از سلفچگان، زینب رسولی از کهک، شیدا زلفی از جعفریه، زهرا طاهری از قنوات و فاطمه نساء مصطفایی از جعفریه به ترتیب در رشته های دارت، پینگ پنگ،طناب زنی، فوتبال دستی و رشته شطرنج به عنوان قهرمانی رسیدند.

گفتنی است یک دوره مسابقات فوتسال نیز در روستای علی آباد انقلاب شهرستان جعفرآباد استان قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مهرماه ۱۴۰۰ با حضور تیم های برتر روستایی انجام شد.

المپیاد ورزش روستایی قم نفرات برتر خود را شناخت

درسی‌ویکم شهریورماه ۱۳۵۹ ارتش رژیم بعثی عراق تجاوز همه جانبه‌وگسترده‌ای را به‌میهن اسلامی آغاز کرد، از این رو همه ساله از ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه به‌عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده‌است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار