کد خبر: ۹۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 23 September 2015
مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز از اجرای طرحی با هدف اعزام 1800 دانشجوی به مناطق محروم کشور خبر داد.

محمدعلی ورمرزیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف بسیجیان جهادگر و دانشجویان آگاه و با بصیرت، حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت است، طرح‌هایی در راستای تحقق این مهم از سوی بسیج دانشجویی استان البرز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس اعزام بیش از 1800 دانشجوی جهادگر برای کمک به رفع نیازهای مناطق محروم کشور را پیش‌بینی و اجرا کردیم.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز تصریح کرد: از این تعداد تا به امروز بیش از 900 دانشجوی جهادگر از استان البرز به مناطق مختلف اعزام شده و خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده است.

ورمرزیاری افزود: این تعداد دانشجوی بسیجی و جهادگر در قالب 21 گروه جهادی به مناطق مختلف اعزام شده و در مناطق محروم اردوهایی از جمله اردوهای تقویت مبنای اعتقادی برگزار کرده و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار انجام دادند.

وی اعلام کرد: از جمله خدماتی که گروه‌های جهادی انجام دادند، مربوط به گروه جهادی امیرالمومنین دانشگاه آزاد واحد کرج است که با 3 دوره حضور در روستای مستعلی از توابع استان کرمانشاه، به رفع نیازهای این منطقه محروم و کم‌برخوردار پرداختند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: این گروه جهادی در روستای فوق اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی مرتبط با نیاز مردم روستا کرده و آموزش‌هایی در حوزه کشاورزی، دامداری و دامپروری به روستاییان ارائه دادند.

ورمرزیاری بیان داشت: از سوی دیگر همراه با این گروه جهادی تعدادی پزشک نیز حضور داشتند که اقدام به وزیت رایگان اهالی روستا کردند.

وی تصریح کرد: در زمان حضور جهادگران مشخص شد که در این روستا مسجد مناسبی نیست و به همین دلیل ساخت یک مسجد در دستور کار قرار گرفت و در مدت زمان بسیار کوتاهی مسجدی با زیربنای حدود 400 متر در روستای مستعلی استان کرمانشاه احداث شد.

ورمرزیاری در پایان تاکید کرد: به طور قطع برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی استان البرز تداوم یافته و تلاش می‌کنیم در راه رفع نیازهای مناطق محروم خدمات شایسته‌ای داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار