محمدرضا اوجی داور شیرازی مسابقات بازی‌های المپیک ورزش‌های رزمی مستر شیپ ۲۰۲۱ را قضاوت می‌کند.
کد خبر: ۹۹۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 08 September 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در جلسه کمیته فنی فدراسیون جهانی یونگ مودو Yongmudo)) درباره نحوه برگزاری مسابقات مسترشیپ Mastership)) ۲۰۲۱ کره جنوبی، محمدرضا اوجی دبیر کل یونگ مودو ایران به عنوان داور این دوره از مسابقات انتخاب شد.

اوجی گفت: سهمیه قضاوت یک داور در این مسابقات به ایران داده شد که پس از تصمیم گیری هیأت رئیسه یونگ مودو ایران، اینجانب به عنوان داور انتخاب شدم.

او افزود: در این مسابقات که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، دکتر کیوان دهناد بنیان گذار یونگ مودو ایران سرپرست تیم و عضو کمیته فنی مسابقات است.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی فارس گفت: مسابقات مستر شیپ یکی از مسابقات مطرح در ورزش‌های رزمی است که به عنوان المپیک هنر‌های رزمی در بین رزمی کاران شناخته می‌شود و ورزشکاران بیست رشته رزمی در این مسابقات حضور دارند.

اوجی با بیان این که به دلیل شیوع کرونا در این دوره از مسابقات مسترشیب فقط ورزشکاران ده رشته حضور خواهند داشت افزود: یونگ مودو یکی از رشته‌هایی است که ورزشکاران آن در این دوره حاضر می‌شوند و در بخش‌های دفاع شخصی، اجرای پومسه (فرم) و مبارزات قرار دادی با هم رقابت می‌کنند.

مسابقات مستر شیپ (Mastership)) هفتم تا دهم آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار