کد خبر: ۹۸۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 28 July 2021

«علیرضا آزموده اردلان» رییس سابق مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تشریح روند جذب اعضای هیات علمی در این مرکز گفت: این مرکز در سال‌های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ برای جذب هیات علمی از طریق مرکز جذب وزارت علوم اقدام کرد. در حال حاضر تنها کسانی که در سال ۱۳۹۷برای مصاحبه دعوت شده و حدنصاب‌های لازم مدنظر وزارت علوم را بدست آورده‌اند، برای عضویت در هیات علمی انتخاب شده‌اند و فرایند جذب هیات علمی از بین داوطلبان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ همچنان در جریان بوده و قطعی نشده است.

وی با تکذیب پذیرش داماد رییس جمهوری در هیات علمی این مرکز، ادامه داد: مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه از طریق سامانه مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم و سایت این مرکز در سال‌های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ برای جذب هیات علمی اعلام نیاز کرد؛ ثبت نام برای این موضوع عام است و هر فردی که احساس کند شرایط لازم را برای عضویت در هیات علمی دارد، می‌تواند با توجه به شرایط در سامانه مرکز جذب ثبت نام کند. این رویه برای تمامی افراد یکسان است و هیچ فردی مستثنی از این رویه نیست.

این استاد دانشگاه با رد ادعاهای مطرح شده نسبت به خود در خصوص جذب کامبیز مهدی‌زاده داماد رییس جمهوری در این مرکز گفت: در تمامی گفت‌وگوها با رسانه‌ها تاکید کرده‌ام که فرایند جذب اعضای هیات علمی سال ۱۳۹۷ به پایان رسیده و هنوز درباره افراد دعوت شده برای مصاحبه در سال‌های ۹۸ و ۹۹ هیچ موضوعی قطعی نیست. تا زمانی که فرایندی به انتها نرسیده، نه به کسی تبریک می‌گوییم و نه اطلاع می‌دهیم. هر زمانی فرایند جذب هیات علمی به پایان برسد، وزارت علوم این موضوع را اعلام خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار