نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: عفاف و حجاب به عنوان یک مطالبه، باید در جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۷۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۵ 13 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در نشست شورای برنامه‌ریزی حجاب و عفاف اظهار داشت: در آیات قرآن در خصوص عفاف و حجاب بحث تبیین و تبلیغ، فرهنگ سازی و اقدام مطرح می‌شود و به گونه‌ای باید برنامه‌ریزی کنیم که عفاف و حجاب به عنوان حق الله نهادینه شود.

وی افزود:  کسی نمی‌تواند از حجاب به عنوان حق الله تخطی کند، البته در بحث ترویج، تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در استان باید بیش از گذشته اقدام شود و جهت هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و متولی عفاف و حجاب افرادی مشخص شوند.

وی بیان کرد: در همه ایام سال باید جهت  ترویج عفاف و حجاب تلاش کنیم و اقدامات مختص یک هفته نباشد در همین راستا نیازمند یک طرح نو هستیم. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی انتقاد از بسته شدن پارک بانوان در خرم‌آباد گفت: پارک بانوان به عنوان محلی که بانوان می‌توانند در این مکان حضور پیدا کنند حداقل ممکنی است که برای بانوان خرم‌آبادی در نظر گرفته شده ولی متاسفانه تعطیل شده است و همین امر سبب شده  افرادی برای انجام ورزش در کنار دریاچه‌ها، پارک‌ها با حجاب نامناسب ورزش‌های مختلط انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: پیشینه تاریخ به ما می‌گوید که همه ما ملت دریک کشتی هستیم و اگر کسی بخواهد با بد حجابی و بی حجابی این کشتی را سوراخ کند همه ملت دچار آسیب می‌شوند و آنچه مستر همفر جاسوس انگلیسی که گفته باید بی حجابی را گسترش داد تا مردان فریفته شوند و نهاد خانواده از بین برود محقق می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: جهت ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلف بهره گرفت تا عفاف و حجاب به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود و با توجه به وضعیت استان یک طرح و برنامه جامع عملی عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار