کد خبر: ۹۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 19 September 2015
رشت - ایرنا - مسوول روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت از تغییر زمان پرواز شماره 245 هواپیمایی جمهوری اسلامی در مسیر تهران به رشت در روزهای چهار شنبه هر هفته خبر داد.
[زمان پرواز روز چهارشنبه تهران به رشت تغییر کرد]

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان به ایرنا ، سید رضا علوی افزود : بنا به اعلام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ، پرواز شماره 245 این شرکت از مسیر تهران به رشت روزهای چهار شنبه هر هفته با تغییر زمان در ساعت 11و 35 دقیقه وارد فرودگاه رشت خواهد شد و پرواز شماره 244 آن شرکت، فرودگاه رشت را در ساعت 12 و 10 دقیقه همان روز به مقصد تهران ترک خواهد کرد.
وی ، با اشاره به اینکه مسیر هوایی تهران به رشت و بالعکس همه روزه از فرودگاه رشت برقرار است ، بیان کرد : بررسی ها نشان می دهد بیشترین بازدید کننده از اخبار مندرج در سایت فرودگاه سردار جنگل مربوط به برنامه پروازها و تغییرات برنامه های پرواز است.
وی ادامه داد : لذا تصمیم گرفته شد هر گونه تغییر و یا ابطال پرواز که توسط شرکت های هواپیمایی به اداره کل فرودگاه گیلان اعلام می شود ، بلافاصله طی مکاتبه ای به ارگانهای مستقر در فرودگاه که در شبکه خدماتی ، امدادی و امنیتی پروازهای داخلی و خارجی دخیل هستند اطلاع رسانی شود.
تصویر تغییرات یادشده در صفحه اصلی سایت فرودگاه سردار جنگل رشت به آدرس Rasht.airport.ir با عنوان مکاتبه های تغییر زمان پروازهای برنامه ای قابلیت دسترسی دارد.
هم اکنون 62 سورتی پرواز در هفته از فرودگاه رشت به مقاصد مشهد ، شیراز ، عسلویه، تهران، کیش، بندرعباس، اهواز و استانبول ترکیه برقرار است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار