کد خبر: ۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲ 02 March 2015
معاون فرماندار شهرستان نور از شهرداری نور خواست تا در اسرع وقت نواقص موجود در کشتارگاه نیمه‌صنعتی شهرستان را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری فارس سعید یزدانی در جلسه شورای سلامت این شهرستان به مولفه‌های سلامت و عوامل بر هم زننده سلامت اجتماعی اشاره کرد و افزود: اقتصاد به عنوان یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سلامت اجتماعی هر جامعه می‌تواند موجب تامین سلامت و یا ناهنجاری شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد سالم و روبه رشد موجب سلامت جامعه است و بی‌نظمی اقتصادی سبب ناهنجاری، فشارهای روحی و روانی می‌شود و چرخه تولید را دچار اختلال و در نتیجه ناهنجاری و بیماری‌های اجتماعی را ایجاد می‌کند.

معاون فرماندار شهرستان نور از دیگر عوامل سلامت جامعه را فرهنگ برشمرد و افزود: فرهنگ در سلامت اجتماعی نقش عمده دارد به گونه‌ای که فرهنگ غنی دینی و اسلامی ما سرشار از پیام‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی است و افراد سالم جامعه سالم را رقم می‌زنند.

یزدانی تصمیم‌سازی سیاسی را در امر سلامت مهم عنوان کرد و گفت: تصمیم‌سازی سیاسی داخلی و خارجی می‌تواند بر سلامت روانی و اجتماعی جامعه تاثیر‌گذار باشد و چنانچه این تصمیم‌سازی مبتنی بر حفظ سلامت روانی جامعه نباشد، اوضاع سلامت جامعه را بر هم می‌زند.

وی در ادامه به بررسی صورت‌جلسه قبلی شورای سلامت و دستور جلسه پرداخت.

معاون فرماندار نور به گزارش شبکه بهداشت و محیط زیست از وضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان اشاره کرد و از شهرداری نور خواست با توجه به مصوبات جلسات شورای سلامت نسبت به رفع نواقص موجود در اسرع وقت اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931210000311#sthash.SKDe0cvc.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار