مدیرعامل اتوبوسرانی بوشهر:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بوشهر گفت: اکنون ۳۷ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی بوشهر فعالیت دارند که تا مهرماه به ۵۰ دستگاه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 17 September 2015
تابناک بوشهر: خداکرم قائدی بعد از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده اظهار داشت: دغدغه همه مسئولان استان بوشهر این است که شروع سال تحصیلی خوبی داشته باشیم و در تلاش هستیم سرویس‌ها را به نحو مطلوب آماده کنیم و در همین خصوص شهردار بوشهر 400 میلیون تومان اعتبار اولیه درنظر گرفته است.

قائدی با بیان اینکه اکنون 37 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی بوشهر فعالیت دارند گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام این تعداد اتوبوس تا مهرماه به 50 دستگاه افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه 41 دستگاه مینی بوس تحت پوشش سازمان اتوبوسرانی ساماندهی شده است تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی بوشهر تصمیم به نوسازی ناوگان اتوبوس دارد که  پارسال 320 میلیون تومان اعتبار صرف تعمیرات اتوبوس‌ها شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بوشهر از کاهش فاصله سرویس دهی به مسافران در بوشهر خبر داد و افزود: به‌زودی با افزایش تعداد اتوبوس‌ها فاصله سرویس‌دهی در محلات مختلف بوشهر بین 10 تا 20 دقیقه می‌رسد.

قائدی تاکید کرد: خانواده‌ها سعی کنند از سرویس‌های ناوگان اتوبوسرانی و خودروهای تاکسیرانی برای سرویس مدارس فرزندان خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: کسانی که قصد دارند از سرویس اتوبوس استفاده کنند به‌جای استفاده از بلیط اتوبوس از کارت بلیط استفاده کرده و 10 دقیقه زودتر فرزندان خود را به ایستگاه برسانند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار