بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه این تیم به لحاظ مهره در بهترین شرایط ممکن به سر می برد، گفت: استقلال در زمینه در اختیار داشتن بازیکنان طراز اول در شرایط بسیاری بهتری نسبت به سایر تیم‌ها حتی تیم سپاهان قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 15 September 2015
تابناک بوشهر: مهدی پاشازاده در گفت و گو با  آنا با بیان اینکه استقلال برای قهرمانی شانس زیادی دارد اظهار داشت: «البته هنوز آغاز فصل است و تا پایان فصل تیم‌ها دچار فراز و نشیب های زیادی خواهند شد اما استقلال تیم کاملی است و در تمامی پست ها بازیکنان خوب و کارآمدی را در اختیار دارد.»

وی افزود: «این که می گویند ترکیب تیم استقلال بیش از حد جوان شده را قبول ندارم. بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده و آرش برهانی بازیکنان جوان و بی تجربه نیستند. استقلال به لحاظ مهره در بهترین شرایط ممکن به سر می برد. این تیم در زمینه در اختیار داشتن بازیکنان طراز اول در شرایط بسیاری بهتری نسبت به سایر تیمها حتی تیم سپاهان قرار دارد. در حال حاضر بهترین دروازه‌بان و هافبک ایران یعنی رحمتی و ابراهیمی در استقلال حضور دارند. تمام تیم‌ها آرزو دارند این دو بازیکن را به خدمت بگیرند. باید دست مریزاد گفت به کسانی که این تیم را بسته اند.»

مدافع سابق استقلال با بیان اینکه صحبت درباره برد تاریخی هشت بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس بیشتر شبیه یک شوخی است، تصریح کرد: «زمانی که این بحث توسط فتح الله زاده مطرح شد من در ایران نبودم اما به نظرم بیشتر شبیه یک شوخی است تا واقعیت.»

پاشازاده درباره آغاز گلزنی پروبجیچ در استقلال گفت: «در همان بازی اول هم که در ترکیب استقلال حضور داشت نشان داد که مهاجم فرصت طلبی است. به نظرم این بازیکن می تواند در دیدارهای آینده استقلال عصای دست مظلومی باشد.»

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که جوانگرایی تیم ملی فوتبال ایران را چگونه ارزیابی می کند؟ اظهار داشت: «جوانگرایی که در تیم ملی صورت گرفته مثبت است اما باید به خاطر داشته باشیم که در جوانگرایی تیم ملی، تعادل حفظ شود. مشکلی که در تیم ملی به چشم می خورد این است که همچنان در بازی مقابل تیم‌های ضعیف تر از خودمان مشکل داریم. ما هند را شکست دادیم اما در مالکیت توپ و تحت فشار قراردادن این تیم نتوانستیم آنچنان موفق باشیم. ما بازی مقابل تیم‌های قدرتمند را به خوبی فرا گرفته ایم. باید بازی مقابل تیم های ضعیف را هم یاد بگیریم تا در تمام طول 90 دقیقه آنها را تحت بازی روان خود قرار دهیم.»

وی در پایان صحبت هایش درباره انتشار مبلغ قراردادهای بازیکنان لیگ برتری توسط سازمان لیگ خاطرنشان کرد: «چنین چیزی در دنیا بی سابقه است. مبلغ قراردادهای بازیکنان فوتبال محرمانه است و سازمان لیگ حق نداشت آنها را فاش کند. به نظر من این کار بسیار اشتباه و زشت بود.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار