شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه سند ۵ ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه تا پایان فروردین ماه تنظیم شود گفت: این سند در سال ١۴٠٠ باید اجرایی شود.
کد خبر: ۹۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 13 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، جلسه بررسی سند ۵ ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه به ریاست دکتر سعید طلوعی و با حضور معاونین، مدیران مناطق و رؤسای سازمان های شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

شهردار کرمانشاه در این نشست، تدوین سند ۵ ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه را یکی اسناد بسیار مهم دانست و با بیان اینکه نباید در تصمیم گیری شهری سلیقه ای عمل کرد گفت: این سند باید بصورت علمی و تخصصی تنظیم شود و مطالبات مردم کرمانشاه را نیز باید در آن مد نظر قرار داد چراکه درحال تصمیم گیری درخصوص زندگی مردم و مدیریت شهری هستیم.

وی با بیان اینکه این سند تا پایان فروردین ماه سال جدید باید تنظیم و در سال ١۴٠٠ عملیاتی شود، افزود: مدیریت شهری را باید با برنامه پیش برد و ما در این سند باید بدانیم اکنون در کجا قرار داریم و سال ١۴٠۵ در کجا خواهیم بود، باید بدانیم تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته و تا سال ١۴٠۵ چه اقداماتی صورت خواهد گرفت.

دکتر سعید طلوعی تصریح کرد: این سند برکات زیادی دارد که حتی در اجرای پروژه ها، بودجه آن و روش اجرای آن نیز پیش بینی می شود.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: تمامی مدیران شهرداری موظفند که با مشاور این طرح همکاری لازم را داشته باشند، نظرات و تجربیات را منتقل و یک سند قوی با برنامه ریزی درست ارائه کنند.

وی درپایان با بیان اینکه باوجود مشکلات اقتصادی اما شهر کرمانشاه زنده و اقدامات زیباسازی شهر درحال اجراست گفت: در این سند باید مشکلات اقتصادی و حتی قصور مدیران نیز مد نظر باشد و از مردم نیز درخواست داریم ما را در تنظیم هرچه بهتر این سند یاری کنند.

لازم به ذکر است که در این نشست، مشاور طرح و مدیران مناطق و سازمان ها نظرات خود درخصوص تنظیم سند ۵ ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه را بیان کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار