هفته گذشته نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سفری به کهگیلویه و بویراحمد داشت ، که در این سفر اقدامات خوبی در جهت کمک به بازسازی این شهر صورت گرفت .
کد خبر: ۹۴۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 05 March 2021

هفته گذشته علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سفری به کهگیلویه و بویراحمد داشت ، که در این سفر اقدامات خوبی در جهت کمک به بازسازی این شهر صورت گرفت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حال پس از گذشت چند روز از این سفر ، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با اشاره به سفر انجام شده به شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا گفت : خداوند را شاکریم که در این زلزله تلفات جانی نداشتیم. تجربه نشان داده در چنین حوادثی اگر تلفات انسانی رخ دهد، مردم دچار نوعی شوک و سردرگمی می شوند که این مساله ،کار بازسازی مناطق زلزله زده را با مشکل مواجه می کند.
نماینده اردبیل با اشاره به بازدید خود از مناطق زلزله زده اظهار کرد:به همت دولت، مجلس و مردم کار بازسازی شهر سی سخت شروع می شود. با صحبتی که با رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در مورد بازسازی مدارس آسیب دیده صحبت کردیم قول  مساعد دادند که از منابع خود  برای تسریع بازسازی مدارس استفاده کنند.
کمپ های موقت کانکسی تجربه خوبی برای اسکان زلزله زده ها نیست
نیکزاد با بیان اینکه، ایجاد کمپ موقت کانکسی تجربه خوبی برای اسکان زلزله زده ها نیست گفت: با توجه به فرهنگ نوع دوستی خاص منطقه ،افرادی که خانه هایشان آسیب جدی دیده اند می توانند چند روزی میهمان اقوام خود باشند تا شرایط آب و هوایی منطقه تغییر کند و روند بازسازی سرعت گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد در فرصت۶ ماهه بازسازی سی سخت  پایان یابد و گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در مصیبت ها سعادت ها نهفته است. روزهای سخت مناطق آسیب دیده  از زلزله با همت مردم سی سخت به پایان می رسد و شاهد آبادانی منطقه خواهیم بود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این سفر به دعوت مهدی روشنفکر نماینده شهرستان بویراحمد،دنا و مارگون انجام شد گفت: ما بر اساس تجربه که در این زمینه داشتیم و بر حسب علاقه و آشنایی با استان کهگیلویه و بویراحمد داشتم، بر خود واجب دیدم خدمت مردم این دیار برسم و با جمعی از نمایندگان برای بازدید از این مناطق به سی سخت سفر کردیم و دولت و اهالی محترم هم به خوبی از نمایندگان استقبال کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار