امام جمعه موقت کیش:
خطیب موقت نمازجمعه کیش گفت: انقلاب اسلامی ایران، مهمترین و تاثیر گزارترین رویداد تاریخ معاصر جهان است.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 29 January 2021

حجت الاسلام یوسف پور در خطبه های نماز جمعه کیش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مردمی بودن و اسلامی بودن دو ویژگی مهم انقلاب اسلامی ایران است که به رهبری حضرت امام خمینی، همه معادلات جهان را به هم ریخت.
وی با بیان اینکه از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن سال هزار و سیصد و پنجاه و هفت اتفاقات مهمی رخ داد گفت: حکومت پهلوی حتی در روز‌های پایان عمر خود بسیار تلاش کرد تا در قدرت باقی بماند، اما سیل خروشان امت اسلامی به رهبری امام خمینی، حکومت طاغوت را شکست داد و مردم ایران پس از سال‌ها تحمل رنج و سختی، میوه شیرین پیروزی را چشیدند.
خطیب موقت جمعه کیش از مردم و مسئولان خواست ضمن آذین بندی معابر عمومی، زمینه‌های شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های چهل سال گذشته را برای جوانان بازگو کنند.
حجت الاسلام یوسف پور با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، ولادت حضرت امام خمینی و روز زن اظهار داشت: زنان بخش مهمی از جامعه اسلامی هستند و پا به پای مردان در همه عرصه‌ها حضور دارند که نمونه کامل آن حضرت فاطمه زهرا (س) است.
وی گرانی و اجاره بهای مسکن را مهمترین دغدغه مردم کیش عنوان کرد و افزود:مسئولان باید بر قیمت‌های مسکن و اجاره بها نظارت کنند و مشاوران املاک نیز با تنظیم نرخ نامه مناسب و عادلانه به مردم کمک کنند، زیرا بسیاری از مردم نمی‌توانند چنین اجاره بهای سنگینی را پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار