هم اکنون شش هزار و ۴۲۲ طرح آموزشی نیمه تمام با ۳۴ هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال تومان در کشور در دست اجراست.
کد خبر: ۹۲۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ 14 December 2020

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه از بازدید از مدارس نیمه تمام کاشان، تکمیل این طرح‌های آموزشی را نیازمند بیش از ۴۸ هزار میلیارد تومان اعتبار دانست و تاکید کرد: ساماندهی و تکمیل این طرح‌ها با جدیت دنبال شود.
فاطمه مهاجرانی افزود: همت بلند خیران مدرسه ساز در ساخت ۱۷ درصد مدارس کشور نشان از توجه ویژه خیران به آموزش و پرورش در تحصیل دانش آموزان است.
وی گفت: امروز خیران مدرسه ساز در مسیری حرکت می‌کنند تا آینده سازان کشور از زیرساخت‌های آموزشی مناسب برخوردار باشند.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، جایگاه خیران کاشانی را در رتبه نخست ساخت مدارس کشور معرفی کرد و افزود: مشارکت خیران مدرسه ساز در پیشرفت اجرای طرح‌های آموزشی ستودنی است.
معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی کشور، دو هزار طرح آموزشی را در کشور با مشارکت خیران و دولت در دست اجرا دانست و گفت: سرمایه‌های فیزیکی و اجتماعی در آموزش‌وپرورش باید به خوبی حفظ شود.
فاطمه مهاجرانی افزود: چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس اختصاص داده شده که با مشارکت خیران این میزان اعتبار به شش هزار میلیارد تومان می‌رسد که این نشان از رشد ۳۰ درصدی در مقایسه با بودجه قبل است.
وی، اجرای طرح آجر به آجر را طرح مشارکتی فرهنگی و اجتماعی معرفی کرد و گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب آموزشی برای دانش آموزان درکشور، سازمان نوسازی مدارس طرح‌های مهم و اثربخشی، چون مکان یابی و طرح آجر به آجر را اجرا می‌کند تا مردم با مشارکت در این طرح در توسعه فضای آموزشی گام‌های مهمی بردارند.
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: همت بلند خیران مدرسه ساز در کشور از جمله شهرستان کاشان در حوزه مدرسه سازی و گسترش عدالت آموزشی قابل تحسین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار