رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: دوچرخه‌سوار همدانی مقام سوم مسابقات تریال قهرمانی بزرگسالان کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 10 September 2015
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: دوچرخه‌سوار همدانی مقام سوم مسابقات تریال قهرمانی بزرگسالان کشور را کسب کرد.

به گزارش تسنیم؛علی ثقفی اظهار داشت: فینال دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان افزود: مسابقه دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی آزادی با شرکت ۵۰ دوچرخه‌سوار در ۲۰ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد، بیان کرد: همچنین این مسابقات در دو کلاس ۲۰ اینچ و ۲۶ اینچ انجام شد.

ثقفی عنوان کرد: در مسابقات بزرگسالان کلاس ۲۰ اینچ فردین رییسی از اصفهان اول شد، مصطفی عباس‌زاده از خراسان رضوی در جایگاه دوم ایستاد و جواد رحیمی از همدان مقام سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان با اشاره به اینکه همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته تعاون نیز در همدان برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته تعاون، هیئت دوچرخه‌سواری همدان با همکاری اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی همایش دوچرخه سواری برگزار کرد.

وی با بیان اینکه در این همایش ۸۰ دوچرخه سوار مسیر میدان مدرس تا بلوار ارم را رکاب زدند، تصریح کرد: در پایان این مراسم به قید قرعه به ۳۰ ورزشکار منتخب جوایز ارزنده‌ای اعطا شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار