کد خبر: ۸۹۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 15 September 2020

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ناامنی زیبنده جامعه اسلامی نیست

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ناامنی زیبنده جامعه اسلامی نیست و برخورد با اراذل و اوباش ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید علی آقازاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران برقراری و حفظ امنیت در جامعه را از جمله مطالبات مردم دانست و اظهار داشت: آغاز به‌کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح گیلان اقدام درستی است که باید تداوم داشته باشد زیرا امنیت مولفه‌ای مهم در جامعه اسلامی به‌شمار می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ناامنی زیبنده جامعه اسلامی نیست گفت: باید امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را در جامعه برقرار کنیم و این جزو مطالبات به‌حق مردم نیز است.

وی با تاکید بر اینکه اوباشگری عده‌ای به‌هیچ عنوان قابل قبول نیست، بر مبارزه جدی با اراذل و اوباش تاکید و تصریح کرد: برخورد قاطعانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه ضروری است و امنیت پایدار از مولفه‌های غیرقابل انکار یک جامعه فعال و سالم به‌شمار می‌آید.

نماینده مردم رشت در مجلس ضمن تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی استان در برخورد با اشرار عنوان داشت: برقراری و حفظ امنیت در جامعه به‌عنوان یک مولفه بسیار مهم باید از سوی شهروندان نیز پیگیری شود و آنها وظیفه دارند که پلیس را در این راستا حمایت کرده و با آنها تعامل داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز در این‌باره و در جمع خبرنگاران آغاز فعالیت قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش را اقدامی جهت تامین امنیت جامعه برشمرد و افزود: مجلس در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و حفظ امنیت مردم از پلیس حمایت می‌کند.

محمدرضا احمدی سنگری با بیان اینکه اشرار و اوباش جزو مردم نیستند و باید جلوی اقدامات ناهنجار آنها گرفته شود بیان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه قاطعانه در برابر مخلان امنیت جامعه می‌ایستند و مردم نیز هرگونه مزاحمت از سوی مخلان نظم و امنیت را از طریق سامانه تلفنی 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار