کد خبر: ۸۸۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 18 August 2020

 

دوره آموزشی کارمند یاری در گیلان برگزار شد

رشت _ ایرنا_ مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: دومین دوره آموزشی طرح کیان "کارمند یاری" با محوریت پیشگیری از فرسودگی شغلی امروز "سه شنبه" در این جمعیت برگزار شد.

سیاوش غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به شرکت  ٢٠ نفر از روسای ادارات و کارشناسان در این دوره آموزشی هدف از برگزاری این دوره را  کمک به ایجاد بستر روانی سالم در محیط کار، افزایش نشاط شغلی و بهره وری سازمانی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی یک روزه در راستای اجرای طرح کارمند یاری و کمک به سلامت روان کارکنان با هدف پیشگیری از اعتیاد  و ارتقای سلامت روان کارکنان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: در این دوره آموزشی مباحثی از جمله شناخت عوامل فرسودگی شغلی، راه های مقابله با روزمرگی و فرسودگی شغلی و پیشگیری از آسیب های عمده جسمی و روانی شامل استرس شغلی و مهارت های و غیره ارایه شد.

طرح کیان بر اساس تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با بهزیستی استان گیلان در راستای ارائه خدمات و همکاری و مشارکت در زمینه سلامت روان کارکنان، خانواده و اجتماع پیرامون آنان در گروه مخاطبان، مدیران یا سازمان های کاری، سرپرستان و کارمندان هلال احمر در چارچوب قوانین و مقرارت مرتبط با سازمان بهزیستی اجرا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار