استاندار اردبیل تاکید کرد؛
استاندار اردبیل بر جلوگیری از بروز معوقات در زمان پرداخت تسهیلات تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 03 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس ، مجید خدابخش صبح امروز در دیدار با مدیرکل و مدیران ستادی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل که همزمان با هفته بانکداری اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: عملکرد بانک مهر اقتصاد اردبیل قابل تحسین است.

وی افزود: مدیریت قوی منابع انسانی در بانک موجب شده تا ادبیات حقوقی برخورد با مردم به یک الگو تبدیل شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: نحوه برخورد کارکنان بانک‌ها با مشتریان موجب می‌شود تا بدهکاران بانکی برای پرداخت بدهی‌های خود تمایل بیشتری داشته باشند که این امر یک کار خوب و الگوی حرفه‌ای است.

خدابخش با تاکید بر جلوگیری از بروز معوقات در زمان پرداخت تسهیلات تصریح کرد: قصد داریم تا نرم‌افزار مربوطه را در استان با برگزاری کارگاهی با حضور مدیران بانکی استان تشریح کنیم.

این مسئول ادامه داد: در کشورهای پیشرفته بانک‌ها ارزیابی طرح‌های مشتریان را به دست شرکت‌های ارزیاب می‌سپارند و نتیجه را بر اساس نظرات کارشناسانه و گزارشات آنها اعلام می‌کنند و رد یا قبول پرداخت تسهیلات منوط به همین گزارشات است و مدیریت ریسک به صورت حرفه‌ای صورت می‌گیرد.

استاندار اردبیل در اظهارنظری در خصوص عملکرد بانک مهر اقتصاد استان اردبیل گفت: بانک مهر اقتصاد استان اردبیل خوشبختانه از  بانک‌های موفق در عرصه‌های مختلف خدمات بانکی است و چابکی سازمانی، استقرار مدیران و کارکنان با نگاه مثبت و انسانی، تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و افزایش قابل توجه منابع و مصارف در طی چهار سال گذشته از ویژگی‌های بارز بانک مهر اقتصاد استان است.

خدابخش در پایان سخنان خود با ابراز رضایت از این بانک و آرزوی توفیق به مدیران و کارکنان عنوان کرد: بانک مهر اقتصاد بانکی جوان، چابک و دارای روحیه تازه‌ای است و یقیناً با حضور این بانک در صحنه بانکی سایر بانک‌ها نیز مجبور به تحرک بیشتر خواهند شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار