کد خبر: ۸۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 02 September 2015

آستارا - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا گفت : اکران فیلم حضرت محمد رسول الله (ص) به عنوان یک اثر فاخر در تقویت جریان ناب اسلام گرایی نقش ویژه و چشمگیری دارد.
[فیلم محمد رسول الله (ص) در تقویت جریان اسلام ناب نقش ویژه ای دارد]

ابوطالب جوان روز چهار شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: امروز سینما به عنوان تاثیرگذارترین ابزار هنری نقش عمده ای در همراه کردن مخاطبان مختلف می تواند ایفا کند.
وی تولید آثار سینمایی در ژانر مذهبی را پاسخگوی بسیاری از نیازهای جوامع خواند و اضافه کرد: امروز جهان اسلام تشنه آموزه ها و معارف دینی و قرآنی است و بهترین راه انتقال این افکار همان ابزار سینماست.
وی با بیان اینکه اکران فیلم حضرت محمد رسول الله (ص) به تقویت باورهای دینی جامعه می تواند کمک شایانی کند ، اظهار کرد: به منظور تولید این اثر ارزشمند که در حوزه سینمای مذهبی حرف های بی شماری را برای گفتن دارد سرمایه گذاری بالایی شده است.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امروز در سینمای مذهبی شاهد یک اثر فاخر هستیم ، اضافه کرد: از مردم و مسوولان انتظار داریم با حضور پرشور خود بار دیگر تصویر ناب فرهنگ دینی این شهرستان را به نمایش بگذارند.
جوان ادامه داد: اکران فیلم حضرت محمد رسول الله (ص) از روز پنجم شهریور ماه در دو سانس 18 تا 21 و 21 تا 24 در سینما دریای آستارا آغاز شده که در این میان حضور جوانان چشمگیر است.
وی با اشاره به اینکه فیلم سه ساعته حضرت محمد (ص) گویای زندگی پاک دوران کودکی و چهره رحمانی ایشان است ، گفت: این فیلم با تمام زیبایی های اش می تواند جواب محکمی برای دشمنانی باشد که با نام اسلام قصد تخریب چهره روشن این دین الهی را دارند.
به گزارش ایرنا فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی داستان فیلم کودکی پیامبر اسلام (ص) است و موضوع آن از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می شود که حدود 20 دقیقه فیلم از زمان حضرت پیامبر(ص) در شعب ابوطالب است و سایر صحنه ها به صورت فلاش بک قبل از تولد تا مقطع 12 سالگی رسول خدا (ص) را نشان می دهد.
بازیگران این فیلم به ترتیب علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب ، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب ، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه ، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب ، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی ، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان ، رعنا آزادی ور در نقش ام جمیل ، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه ، صادق هاتفی در نقش بحیرا ، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه ، نگار عابدی در نقش همسر حناطه ، پانته آ مهدی نیا در نقش فاطمه بنت اسد و جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه ، در این پروژه سینمایی نقش آفرینی می کنند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای یک سینما با ظرفیت 280 نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار