مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر :
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های مسکن مهر شهرهای استان بوشهر نیاز به‌تامین اعتبار است.
کد خبر: ۸۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 02 September 2015
 فرزاد رستمی با بیان اینکه کل تعهد استان بوشهر در ساخت مسکن مهر 36 هزار و 379 واحد بوده است اظهار داشت: تاکنون با 2 هزار و 770 واحد مسکونی که امروز واگذار شد افزون بر 85 درصد واحدهای مسکونی مهر به متقاضیان در استان بوشهر واگذار شده است.

وی با بیان اینکه شش هزار و 586 واحد مسکن مهر در استان بوشهر نیمه تمام است تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده بخشی امسال و بخشی هم تا نیمه نخست سال 1395 تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از افزایش تسهیلات مسکن مهر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسهیلات ساخت مسکن مهر در استان بوشهر 25 میلیون تومان تعیین شده بود که با توجه به اینکه هزینه ساخت مسکن افزایش یافته بود این میزان تسهیلات جوابگو نبود که با تدبیر استاندار بوشهر تسهیلات مسکن به 30 میلیون تومان افزایش یافت.

رستمی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز از مهم‌ترین مشکل مسکن مهر دراستان بوشهر است، افزود: اکنون برخی از مسکن‌های مهر شهرهای استان بوشهر به سبب تامین نشدن هزینه آب آنها نیمه تمام مانده است که اکنون یک‌هزار و 378 واحدها دچار مشکل آبرسانی هستند.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های آبرسانی 14 میلیارد تومان اعتبار نیازاست گفت: برای مسکن مهر بوشهر 65 میلیارد ریال، گناوه 35 میلیارد ریال و برای مسکن مهر دیلم به 40 میلیارد ریال برای اجرای شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: در حوزه برق‌رسانی هم 13 میلیارد ریال اعتبار برای برق‌رسانی به مسکن مهر استان تخصیص یافته است و این در حالی است که برای اجرای خط برق فوق توزیع و شبکه برق‌رسانی 21 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رستمی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر استان بوشهر درحوزه گازرسانی با مشکلی مواجه نیستند افزود: تاکنون برای تسریع در ساخت مسکن مهر در استان بوشهر 87 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است که این اعتبار به یک‌هزار755 واحد تخصیص یافت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار